Oppia ikä kaikki..
Lähetetty: 24.06.2018 12:29
Lähdinpä ensimmäiselle hiukkasen pidemmälle retkelle ( noin 100km suuntaansa)
Ja ajo maittoi vaikka välillä sateli vettä..
Vanhus hyrräsi tasaisesti ja tasasta matkavauhtia tuli pidettyä noin 80km/h.
Menomatka sujui loistavasti ja seuraavana päivänä pienempiä teitä pitkin kierrellen takaisin.
Abaut 40km ajon jälkeen huomasin latauksessa hämminkiä.. kas.. jarruvalot olivat jääneet loistamaan kilpaa muiden valojen kanssa (hehkulanka polttimot)
Joka tod näk sai vapen 6v säätimen käymään lämpöseks ja sanomaan sopimuksen irti työsuhteestaan.
Kotiin kurvailin ilman valoja.
Tänään ankaran tutkiskelun ja mittailujen jälkeen tulin siihen tulokseen että enpäs enää laita vapen säädintä 302 säätimen koteloon ja vaihtelen polttimot ledeihin.. puhumattakaan jarruvalon katkaisiasta...
Siis paljon voi laittaa opettelun ja tyhmyyden piikkiin tässä asiassa..
Ja ajo maittoi vaikka välillä sateli vettä..
Vanhus hyrräsi tasaisesti ja tasasta matkavauhtia tuli pidettyä noin 80km/h.
Menomatka sujui loistavasti ja seuraavana päivänä pienempiä teitä pitkin kierrellen takaisin.
Abaut 40km ajon jälkeen huomasin latauksessa hämminkiä.. kas.. jarruvalot olivat jääneet loistamaan kilpaa muiden valojen kanssa (hehkulanka polttimot)
Joka tod näk sai vapen 6v säätimen käymään lämpöseks ja sanomaan sopimuksen irti työsuhteestaan.
Kotiin kurvailin ilman valoja.
Tänään ankaran tutkiskelun ja mittailujen jälkeen tulin siihen tulokseen että enpäs enää laita vapen säädintä 302 säätimen koteloon ja vaihtelen polttimot ledeihin.. puhumattakaan jarruvalon katkaisiasta...
Siis paljon voi laittaa opettelun ja tyhmyyden piikkiin tässä asiassa..