SMOTO-lehti
SMOTO-lehti
Meille SMOTO:n jäsenille pitäis tulla SMOTO-lehti vai pitäiskö? 
-
Vmkv
:D Kyllä SMOTOn lehti tulee URAL ROIKAN jäsenille. Päivitetyt (25.09.2005) osoitetiedostot toimitettu SMOTOon :D .
Ao. päivämäärän jälkeen liittyneet uudet ja "matti myöhäset" jäsenet, kyselen SMOTOlta, miten on Teidän kanssa tulevan julkaisun suhteen, eli eiköhän asiat hoidu
.
Ao. päivämäärän jälkeen liittyneet uudet ja "matti myöhäset" jäsenet, kyselen SMOTOlta, miten on Teidän kanssa tulevan julkaisun suhteen, eli eiköhän asiat hoidu
Viimeksi muokannut Vmkv, 24.10.2005 01:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SMOTO-lehti
4 krt vuodessa. Saa nähdä tuleeko perille.
Yhtään ei vielä ole tullut vaikkka 2 jäsenmaksua on maksettu.
Yhtään ei vielä ole tullut vaikkka 2 jäsenmaksua on maksettu.
Eipä ole tullu tännekkään, ei kyllä tullut edellisenkään kerhon aikana. Josta erosin kun velottivat euron puhalluksesta kokoontumisajosunnuntaina. Ei multa mitään, mutta periaatteesta. Mutta jäsenkortin sain silloin, siinä oli SMOTOn alennusmerkki, jostain liiviliikkeestä sai alennusta tai jotain. Paljo kiinnostanut, kun en pihinä mitään merkkiliikkeistä osta. Muhoksen liikkeeseen kun sais alennuskortin.
-
Vmkv
Hei.
.SMOTOn lehti ilmestyy ensimmäistä kertaa nyt syksyllä/alkutalvestaSaisitteko mahdollisimman pian lähetettyä minulle jäsentenne osoitteet?
Näin varmistuu, että kaikki saavat varmasti ko. lehden.
Yritin soittaa tiistai-iltana, mutta en tavoittanut.
Jos haluat lisätietoa, soita xxx-xxx xxxx tai laita sähköpostia.
Mallitiedostot liitteenä.
Motoristiterveisin
xxxxx xxxxx
Kuten ylläolevasta selviää, kyllä SMOTOn lehti ilmestyy viimeistään marraskuussa URAL ROIKAN jäsenille, kuten muillekin SMOTOn jäsenkerhoille
.
.SMOTOn lehti ilmestyy ensimmäistä kertaa nyt syksyllä/alkutalvestaSaisitteko mahdollisimman pian lähetettyä minulle jäsentenne osoitteet?
Näin varmistuu, että kaikki saavat varmasti ko. lehden.
Yritin soittaa tiistai-iltana, mutta en tavoittanut.
Jos haluat lisätietoa, soita xxx-xxx xxxx tai laita sähköpostia.
Mallitiedostot liitteenä.
Motoristiterveisin
xxxxx xxxxx
-
Vmkv
MT-11 kirjoitti: Muhoksen liikkeeseen kun sais alennuskortin.
SMOTO-lehti
Mitä olen kuunnellut muiden juttuja niin kaikissa muissa paikoissa paitsi maahantuojalla vois noi alennukset toimiakin.
-
Vmkv