esim
kypäräpuhelin + yhteys huoltoautoon (rouva)
Kypäränä on Dieselin Highjack avokypärä
eli
onko kypärään "liimattava saippuarasia" käytännössä se ainut vaihtoehto ?
...tosin ei kai sitä tartte liimata ite kypärään, jos ei sovi kypärän malliin tai tyyliin
ja sitten millainen laite huoltoautoon... samanlainenko?
..ja kun ei viittis ostaa ensin halpaa systeemiä ja sitten heti perään hyvää erikseen
pekka





