Sivu 1/1
Nastarenkaat?
Lähetetty: 12.12.2018 20:57
Kirjoittaja ilkka
Moro! Mistä ootte hommannut nastarenkaita? Nepparilla olis kovat menohalut mutta ei päästä edes tontin rajojen ulkopuolelle kun sutii ylämäessä ja mutkissa ei suostu kääntymään vaikka kuinka vetelisi suitsista!

Re: Nastarenkaat?
Lähetetty: 12.12.2018 21:51
Kirjoittaja jupollo
Kisarengas Oy:ltä olen ostanut Mitakset. Tehtiin rallinastalla enkä ole katunut, pito on törkeen hyvä ja nastat on pysyneet kiinni, ajettu jo useampi talvi. Netistä löytyy sivut ja kuvat.
Re: Nastarenkaat?
Lähetetty: 13.12.2018 07:32
Kirjoittaja eeko
Re: Nastarenkaat?
Lähetetty: 13.12.2018 15:09
Kirjoittaja ilkka
Kiitos paljon!
Re: Nastarenkaat?
Lähetetty: 14.08.2024 09:27
Kirjoittaja robin
Lainataampa vanhaa viestiketjua. Tuota kisarengasta ei näyttänyt enää löytyvän. Olisiko suosituksia kohtuuhintaisista valmiista 19" nastakumeista ? Pari talvea on nyt rullattu menemään itse nastat kumeihin ruuvaten aina liukkaiden alettua mutta nyt tuumailin, että josko sitä ihan panostaisi ja vaihtaisi alle ihan "oikeat" nastarenkaat.
Sen olen huomannut että nastat edessä ja takana on ihan must juttu ainakin näissä omissa ajoissa ja ympyröissä.
Re: Nastarenkaat?
Lähetetty: 14.08.2024 10:04
Kirjoittaja Uskila

Terve
Sulla robin oli peikkomainen flaksi, Lahdesta löytyy 2 kpl Heidenau 100/90-19 K60 nastarengasta.
[attachment=0]IMG_20240814_095451_HDR.jpg[/attachment
Ps 50 ekee yhteensä, tuutko hakee

Re: Nastarenkaat?
Lähetetty: 14.08.2024 11:31
Kirjoittaja robin
Nonni, kaupat tuli. Eiköhän tässä alkusyksystä ole siellä suunnallakin ajoja niin noukin kyytiin
