Tänään tuli Ukrainasta koe-erä paikallisten tekemiä vilkuttimia itäpyöriin. Lupaavat että toimii sekä 6V että 12V pyörissä.
Rele pätkyttää 5V - 18V välillä tasaisesti 90 kertaa minuutissa. Ei ole riippuvainen kierrosluvusta tai lamppujen vastuksesta. Toimii siis myös ledilampuilla ilman virittelyitä.
Tämä käy suoraan perinteisen kaksoismetalli relen tilalle. Abikot vaan puristaa paikoilleen ja maajohto tukevasti kiinni.
Eletroniikka on valettu mömmön sisään. IP65 tason suojaus vettä vastaan - sanoo herra GOST.
Vilkuttaa
Vilkuttaa
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
