Sivu 1/1
750 ajan laturien stefat
Lähetetty: 19.02.2019 19:34
Kirjoittaja kalkkuna
2000-luvun 750cc Ural moottoreissa on ollu 2 eri laturia tehtaalta lähtiessä ja useaa eri stefaa.
Ensin oli Kranu laturin stefa, jonka jälkeen ND ajalla 3 eri vaihtoehtoa.

- 4xstefat.jpg (202.67 KiB) Katsottu 3244 kertaa
Kuvissa stefat vanhimmasta uusimpaan. 1999 -> 2005 -> 2009 -> 2019 joista kaks ekaa on RUS tehoa ja viimeset kaks länsivalmisteita.
Re: 750 ajan laturien stefat
Lähetetty: 19.02.2019 20:43
Kirjoittaja Uskila

Terve
Jep noita adaptereita on ollut useampaa sorttia...
Ps kaikilla sama ominaisuus eli pieni ujellus kuuluu asiaan

Re: 750 ajan laturien stefat
Lähetetty: 19.02.2019 20:47
Kirjoittaja Uskila

Terve
Uudempi versio...

Re: 750 ajan laturien stefat
Lähetetty: 02.01.2020 22:33
Kirjoittaja MATTI
Siinä uudemmassa pitäis vaihtaa pienempi stefa ainakin jotta tuo kranun ratas tiivistyisi..mutta oliko siinä akselissa kokoero?,täytyy purkaa vielä irti se laturi, ajelin tänään n, 40 km ja on se vollotus sitä luokkaa että ei sitä kuuntele mattikaan...
Re: 750 ajan laturien stefat
Lähetetty: 02.01.2020 23:05
Kirjoittaja hyvonenh
Akselin halkaisia ollu sama, mutta jos sovite akselille on löysä , nii ei kantsi asentaa. Tosin akselissa noissa kiina kranuissa on ollu se alamitta....ruski originaaleissa ei niinkään.
Se että onko ruski ratas samassa keskiössä stefalle ja akselille on taas toinen juttu.
T.hh.
Re: 750 ajan laturien stefat
Lähetetty: 03.01.2020 00:08
Kirjoittaja kalkkuna
Miton (tai koitan syynäillä) stefoja varastolla huomenna.