Ural IMZ Sportsman '11 chättimotossa

Alueen säännöt
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:

Yleensä kuvalla saa paremmin tulosta. Viestiin voi liittää kuvia.

Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.

Merkitse otsikkoon, myytkö, ostatko, vaihdatko ym .

Yhteys-, hinta-, kuin sijaintitiedot kuuluvat ehdottomasti kelvolliseen ilmoitukseen. Vaikka laite olisi esim Nettimotossa näkyvillä pitää myös täällä olevassa ilmoituksessa olla nämä tiedot selkeästi näkyvillä.

Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita. Ei enää yhtään. Ne poistetaan sen enempiä varoittelemati.

Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Vastaa Viestiin
Avatar
cedricfan
2500
2500
Viestit: 2952
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Ural IMZ Sportsman '11 chättimotossa

Viesti Kirjoittaja cedricfan » 12.08.2019 20:45

https://www.nettimoto.com/ural/imz/2447118

Taitaapi olla Partsmaster'in Ural jonka koeajoin uutena Pöpilisti-lehteen.
Silloin toimiva peli, kun vaan saivat vihdoin vaunun säädöt kohdalleen.
Hinnasta en osaa sanoa, mutta 12 k£ veroilla ei liene ihan paha?
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen

Avatar
kalkkuna
2500
2500
Viestit: 2712
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Ural IMZ Sportsman '11 chättimotossa

Viesti Kirjoittaja kalkkuna » 12.08.2019 23:40

Kiva pärrä.

Sisältää nämä päivitykset 2011 vuoteen saakka. 2003 oli eka vuosi kun ns länsiosa 750 pyöriä alkoi tulla linjalta ulos. Sitte pikku liikuilla ja joskus kahteenki kertaan seppien eteenpäin.

2011
Korkealaatuiset alumiini vannekehät
Vaunun tavaratilan lukon muutos
Uusi Cordura (kangas tyylinen) sivuvaunun peitto
Uudet alumiiniset teleskooppi mutterit
Perän pulttien uudistus

2010
Keinuhaarukoiden laakeroinnin muutos neuloille
Nokka-akselin pronssihelan vaihto kuulalaakeriin
Neulalaakeroidut keinuvivustot
Kansien imukanavien viimestelykiilloitus
Ruostumattomien pienosien käyttöönotto
Marzocchi teleskoopit Retro malliin

2009
Pakokäyrät ja äänenvaimentimet ruostumattomasta teräksestä
Kuljettajan istuimen runkokiinnityksen muutos
Laadukaat 8.8 pultit käyttöön kaikkialle

2008
Venttiilien, ohjurien ja seetien materiaalien päivitys
Kartiojouset venttiilikoneistoon
Uudet kytkinjouset
Uudet iskunvaimentimet, Sachs
Keinuhaarukoiden (etu ja taka) laakeroinnin uudistus
Kartio-ohjauslaakerit (SKF)
Teräsvahvisteiset jarruletkut
Uusi työkalusarja

2007
Ducatin kärjetön sytytysjärjestelmä
Herzog tarkkuskoneistetut jakopään ja öljypumpun rattaat
Kytkinlevyjen pintamateriaalin päivitys
Herzog tarkkuuskoneistetut vaihteiston akselit ja rattaat
Jatkokehitetty kardaani ja 2wd kytkentä
Sivuvaunun säätömahdollisuuksien laajennus
Tavaratilan kannen saranoinnin uudistus
Standardi (7/8′) ohjaustanko ja helposti irroitettavat raiserit
Vaunun swingin liikerajoitin
Uudet tiivistesarjat koneeseen ja vaihteistoon
Laadukaat SKF laakerit kaikkiin kohteisiin

2006
V gen kärjetön sytytys (1-osainen roottori)
Kytkin vivuston päivitys uudella painelaakerilla
Polttoainehanan uudistus
Uusi ilmansuodatin kotelo
Vapaavalon uudelleen suunnittelu
Uusi vahva harvaboori kardaani
Nopeusmittarin vaijerin muutos vesitiiviiksi

2005
Uudet sivuvaunun istuimet
Johtosarjassa tuki sivuvaunun lisäsähköille

2004
Tehokas (+700W) ja kestävä Japanilainen Denso laturi
IV gen kärjetön sytytys (ulkoinen yksikkö ja 2-osainen roottori)
Parannettu 2wd kytkentämekanismi

2003
Brembon levyjarru etupyörään
Uudistettu IMWA 750cc mottori (venttiilit, nokka-akseli ja männät)
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.

Vastaa Viestiin