mitkä kaasarit
mitkä kaasarit
onko nämä kuvissa olevat kaasarit aidot vai kiinan pekarit.kaasarissa lukee nekap tai jotain sinnepäin.
Re: mitkä kaasarit
Tuo mystinen teksti on juurikin PEKAR
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Re: mitkä kaasarit
Hyvä,mietin vain ku joissaki kaasareissa lukee se pekar.
Re: mitkä kaasarit
Terve
Näytti olevan Y eli U...
Ps eli on mahdollisuudet toimia Uralissa
Näytti olevan Y eli U...
Ps eli on mahdollisuudet toimia Uralissa
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: mitkä kaasarit
no hyvä ja sitten mikä tällä kaasarin ja kannen välissä olevalla välilaipala on virkaa,onko enemmän hyötyä kuin haittaa.
- Liitteet
-
- 20200706_192158.jpg (171.01 KiB) Katsottu 2369 kertaa
Re: mitkä kaasarit
No ei ainakaan hyötyä..haittana voisi laskea että yksittäisen kaasarin ongelmat jää herkemmin huomaamatta kun tuo sekoittaa kaasareiden itsenäistä toimintaa pienillä kierroksilla. Myös perussäädöt olisi suositeltavaa tehdä tuo yhdysletku tukittuna. Itse heittäisin tuolla kuikkaa....tai myisin sen foliohattu sedälle (tai tädille) kaasuttimen ilmastonmuutos tekosena.
Re: mitkä kaasarit
eli tiiviste vain väliin, hyvä paremmin sopii kengät vaihde ja jarrupolkimelle.
Re: mitkä kaasarit
Moro.
Mun kaasareissa lukee Pekar näin ja olivat aidoissa laatikoissa kun aikoinaan kalkkunalta ostin.
Otan kuvan myöhemmin.
Onhan nää jo 10 vuotta vanhat
Mun kaasareissa lukee Pekar näin ja olivat aidoissa laatikoissa kun aikoinaan kalkkunalta ostin.
Otan kuvan myöhemmin.
Onhan nää jo 10 vuotta vanhat
Viimeksi muokannut kelju m63, 06.07.2020 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ural M-61 , Ural M-63
Re: mitkä kaasarit
Myyntipuheena tuolle yhdistäjälle oli se, että toisen kaasuttimen mahdollinen huonompi tai väärä toiminta kompensoidaan sillä, että kaasuttimien seoksia tasataan. Eli jos toinen on hieman pielessä, ei se vaikuttaisi niin paljoa. Toki jos molemmat on prikuulleen oikeassa, on tuo systeemi ihan turha.MATTI kirjoitti: ↑06.07.2020 19:59 No ei ainakaan hyötyä..haittana voisi laskea että yksittäisen kaasarin ongelmat jää herkemmin huomaamatta kun tuo sekoittaa kaasareiden itsenäistä toimintaa pienillä kierroksilla. Myös perussäädöt olisi suositeltavaa tehdä tuo yhdysletku tukittuna. Itse heittäisin tuolla kuikkaa....tai myisin sen foliohattu sedälle (tai tädille) kaasuttimen ilmastonmuutos tekosena.
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Re: mitkä kaasarit
Terve
PEKAR = ПЕКАР
Ps yhdysletku toimii kuin kuntaliitos, ihan sama onko imu vai pako puolella
PEKAR = ПЕКАР
Ps yhdysletku toimii kuin kuntaliitos, ihan sama onko imu vai pako puolella
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: mitkä kaasarit
Noh noh, pakopuolella se yhdysputki oikeesti lisää vääntömomenttia
Vinkkeliukot on asiaa jo sen verran kauan & monesti testanneet penkissä, että ei ole uskon asia
Vinkkeliukot on asiaa jo sen verran kauan & monesti testanneet penkissä, että ei ole uskon asia
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Re: mitkä kaasarit
Laitanpa kauhan tähän soppaa. Tuosta yhdysputkesta "turboputki", Jos kaasuttimet on väsähtäneet, väljyyttä luistimissa/neulanrungoisa/hapettuneet ilmaruuvit/reijät ja ei pysy säädöissä, ravistaaa ym ominaisuuksi,
Putken kun tekee kovasta muoviputkest n.10mm sisäreijällä (kumiletku ei toimi kun supistuu/turpoaa paineen mukaan) ja kumiletkulla vain liittää niin tasaantuu melko hyvin ominaisuudet pois.
Jos piukat huolletut/uudet pekarit ja säädöt pysyy ja toimivat täydellisesti niin putken asennuksen huomaa vain hiukan isommassa joutokäynnistä ja kaasukahvaa asennosta pienillä kierroksilla ajaessa, tiedä sitten onko enempi vääntöä alhaalla vai tuleeko tunne kun "varastaa" seosta toiselta puolelta
Tälläiseen tulokseen tulin kun edellämainitulla tavalla tuota pyörittelin
Ja viel tuosta pakopuolesta, kyllä sekin vaikuttaa, jopa niin että ajossa huomaa, oli edellinen omista jostain syystä tai toisesta tunkenut yhdysputken täyteen villaa jonka hoksasin ja hakkasin pois.
Putken kun tekee kovasta muoviputkest n.10mm sisäreijällä (kumiletku ei toimi kun supistuu/turpoaa paineen mukaan) ja kumiletkulla vain liittää niin tasaantuu melko hyvin ominaisuudet pois.
Jos piukat huolletut/uudet pekarit ja säädöt pysyy ja toimivat täydellisesti niin putken asennuksen huomaa vain hiukan isommassa joutokäynnistä ja kaasukahvaa asennosta pienillä kierroksilla ajaessa, tiedä sitten onko enempi vääntöä alhaalla vai tuleeko tunne kun "varastaa" seosta toiselta puolelta
Tälläiseen tulokseen tulin kun edellämainitulla tavalla tuota pyörittelin
Ja viel tuosta pakopuolesta, kyllä sekin vaikuttaa, jopa niin että ajossa huomaa, oli edellinen omista jostain syystä tai toisesta tunkenut yhdysputken täyteen villaa jonka hoksasin ja hakkasin pois.
Re: mitkä kaasarit
Olen käyttäny SV koneessa ku K68 on iso kurkkunen rauhallisesti hengittävään SV moottoriin. Turpoletku tasaa käyntiä alakierroksilla. Keskialueella se alkaa jo haitata toimintaa. Oma mutu.
Kaasarit on säädettävä letku tukossa. Ei auta oikasta tällä. Eikä tuo seosta saa toiselle annosteltua kun eestaas nykitäään. Se lähinnä tasaa pulssia seoksen virtaukseessa neulan kohdalla, eli ollaan ns hereillä paremmin.
Kaasarit on säädettävä letku tukossa. Ei auta oikasta tällä. Eikä tuo seosta saa toiselle annosteltua kun eestaas nykitäään. Se lähinnä tasaa pulssia seoksen virtaukseessa neulan kohdalla, eli ollaan ns hereillä paremmin.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.