Sytytyksen säädöstä
Lähetetty: 14.08.2020 12:22
Tuli lyhytsulku, missä asennossa nokka-akselin korkein kohta on silloin kun männät ovat ykk:ssa; klo 12/6? Ja pyörijänkö messinki osoittaa syttymissylinterin silloin kun on eykk:ssa?
Uralismi, kestävä tie – vaikeuksien kautta voittoon
https://uralroikka.fi/pulinat/
perusympyrä on se osa nokan profiilia joka ei suorita nostoa. eli tahtoo meinata että kun nostaja (työntötangon ja nokka-akselin välissä) laahaa nokan ''selkäpuolta'' niin jos välys ok eikä kanna, venttiili on kiinni. eli sekä imu- että pakonokkien kärjet vuoropuolin yläkuolokohdassa osottaa kutakuinkin poispäin venttiilinnostimista, ja niinku matti sano niin toisella puolella vähän niin ja näin kun on vaihto pako-imu tahtien välillä menossa