Dnepr etujarrun jarrunokan ja jarrutatin välys

Voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Konepyöräilijä
50
50
Viestit: 55
Liittynyt: 30.08.2020 16:22

Dnepr etujarrun jarrunokan ja jarrutatin välys

Viesti Kirjoittaja Konepyöräilijä »

Mites tuo oikein menee? Dneprin jarruremontti menossa ja ihmettelen, että mites nuo jarruosat nyt oikein pitäis olla? Kyseessä etujarru. Kahdella jarruakselilla ja jarrukilven ulkopuolella yhdystanko jarruvipujen välissä.
Jarruakselin nokka ei ylety ollenkaan painamaan jarrutattia kenkään päin. Vaikka jarrutatti on pohjassa, niiin jarrunokka kiertyy sen ohi.
Dnepr_jarru.jpg
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 7044
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala
Viesti:

Re: Dnepr etujarrun jarrunokan ja jarrutatin välys

Viesti Kirjoittaja MATTI »

terve
Eikös se ollut niin että nuo levittimet nostaa jarrukenkiä kengissä olevien metallipintaisien tasopintojen paikoista ja nuo tatit pitää vain kenkien toisia päitä paikoillaan...noiden tattien uuman /tatin väliin joskus laitetaan sovitelevyjä että saadaan kenkien lähtökohtainen asema samaksi . Eli siis tatit on nivel/tukipiste ja levitys tapahtuu kenkien tasopinnoista.
Avatar
hyvonenh
1250
1250
Viestit: 1266
Liittynyt: 20.02.2007 18:39
Paikkakunta: Joutseno

Re: Dnepr etujarrun jarrunokan ja jarrutatin välys

Viesti Kirjoittaja hyvonenh »

6ac16938607200a9bde03cffeac68a684401edff.jpg
6ac16938607200a9bde03cffeac68a684401edff.jpg (441.48 KiB) Katsottu 1446 kertaa
Ikkäänkuin tuolleen ,t.hh.
Konepyöräilijä
50
50
Viestit: 55
Liittynyt: 30.08.2020 16:22

Re: Dnepr etujarrun jarrunokan ja jarrutatin välys

Viesti Kirjoittaja Konepyöräilijä »

No niinpä tietysti. Ajattelin jotenkin väärin tuon toiminnan. Takajarrussahan noilla tateilla saa kehittyä jarrun kehälle. Nyt on etujarru kasattuna ja hyvinhän tuo toimii.
Vastaa Viestiin