Sivu 1/1

Onko ajovalo kytketty moottorin käyntiin?

Lähetetty: 27.01.2022 13:55
Kirjoittaja JoonasL
Nopea kysymys.
Minulla on uuden Mt-9 pyörän kanssa ollut heti lähtöön vanhojen syöpyneiden piuhojen uusiminen. Nyt on kaikki uusiksi vedetty kytkentäkaavion mukaan ja ihmettelen kun ei ajovalo/pitkät syty. Asiaa pohtiessani tuli mieleen että voiko olla, että ajovalo syttyy vasta kuin moottori on käynnissä?
Ajattelin ensin kysästä ennen kuin alan tankkia takaisin virittelemään ja itse kokeilemaan.

Re: Onko ajovalo kytketty moottorin käyntiin?

Lähetetty: 27.01.2022 14:41
Kirjoittaja hyvonenh
Ei ne valot riipu moottorin käymisestä , mutta virtalukko tulee kääntää valot päällä asentoon. Jos olet avainta jo käännellyt ,niin voipi valoa kytkevien kärkien tai valonvaihtimen kärkien kosketus olla huono. Sulakkeen kontaktit on myös kriittisiä.
T.hh

Re: Onko ajovalo kytketty moottorin käyntiin?

Lähetetty: 27.01.2022 23:08
Kirjoittaja JoonasL
Kiitoksia! Enpä ollut huomannutkaan että avain kääntyy lukossaan, pitää kokeilla kun pääsen tallille.