Onko ajovalo kytketty moottorin käyntiin?
Lähetetty: 27.01.2022 13:55
Nopea kysymys.
Minulla on uuden Mt-9 pyörän kanssa ollut heti lähtöön vanhojen syöpyneiden piuhojen uusiminen. Nyt on kaikki uusiksi vedetty kytkentäkaavion mukaan ja ihmettelen kun ei ajovalo/pitkät syty. Asiaa pohtiessani tuli mieleen että voiko olla, että ajovalo syttyy vasta kuin moottori on käynnissä?
Ajattelin ensin kysästä ennen kuin alan tankkia takaisin virittelemään ja itse kokeilemaan.
Minulla on uuden Mt-9 pyörän kanssa ollut heti lähtöön vanhojen syöpyneiden piuhojen uusiminen. Nyt on kaikki uusiksi vedetty kytkentäkaavion mukaan ja ihmettelen kun ei ajovalo/pitkät syty. Asiaa pohtiessani tuli mieleen että voiko olla, että ajovalo syttyy vasta kuin moottori on käynnissä?
Ajattelin ensin kysästä ennen kuin alan tankkia takaisin virittelemään ja itse kokeilemaan.