Alotteleva uralisti

Kaikki moottoriin ja moottorinapulaitteisiin liittyvä keskustelu.
Kettu
10
10
Viestit: 24
Liittynyt: 18.09.2022 08:36

Alotteleva uralisti

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Moro kuplan koneista kysymys onko karman chiassin vai miten kirjotetaankin moottori jotenkin harvinainen vw piireissä,itellä ois moinen kone tulossa urkkiin mietin vain et jos harvinainen niin vois vaihtaa toimivaan toiseen koneeseen on toimiva toi minunkin.
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3075
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Alotteleva uralisti

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Pääosin Karmann Ghia -perusmoottorit sinällään ovat ihan samaa kuin Kuplassa. Erojakin on, kuten esim ilmanotto kaasuttimelle, mutta kun tässä ilmeisesti ei moisia käytetä, vaan ihan pelkkä moottori, niin ei sikäli virhekään. Tosin kun Suomessa on aiheen harrastajilla oma organisaationsa, niin kysyisin kyllä heiltäkin: https://www.fvwa.fi/jaokset/karmann-ghia/ tarkemmilla tiedoilla siitä, millainen moottori on kyseessä (koko, ikä, versio, kuinka täydellinen jne).
Porschen moottori olisikin sitten toinen tarina...
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
robin
1000
1000
Viestit: 1102
Liittynyt: 12.04.2015 00:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Alotteleva uralisti

Viesti Kirjoittaja robin »

Ghiassa on ihan sama ykkös tyypin kone kuin kuplassakin joten rikos on aivan yhtä suuri laitatko mopon runkoon koneen Ghiasta tahi kuplasta. Itse laitoin nelostyypin :-P

Jos kyseessä on täysin matching numbers auto+kone yhdistelmä, niin sitten en välttämättä purkaisi konetta autosta pois mutta jos kone on jo irrallaan eikä sen alkuperäistä koppaa ole omissa käsissä, niin kone vain mopoon ja kovaa ajoa.
Vastaa Viestiin