Sivu 1/1

Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 21.02.2023 10:21
Kirjoittaja Raikku
HUOMIO HUOMIO, Etelän Itäpyöräilijäin kerhoiltojen kokoontumispaikka vaihtunut

Maanantaisten kerhoiltojen paikka on vaivihkaa vakio kävijäin toimesta muuttanut paikkaa jo helmikuun 2023 alusta.
Martinlaakson Heseltä on siirrytty kahvittelemaan Martinlaakson K-Neste huoltamolle, os. Vihertie 39, Martinlaakso.
Tämä osoite siis maanantai kokoontumisille klo 18.00 alkaen toistaiseksi voimassa.

Talvisin Terveisin: Raikku

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 15.05.2023 21:36
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Martinlaakson Nesteellä hyvä meno...

Kuva

Kuva

Ps mukavaa sakkia kantsii käydä moikkaamassa

;-)

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 29.04.2024 20:02
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Kevättä ilmassa, pärrät kaivettu esille...
Neste Martinlaakso
Neste Martinlaakso
Ps jos oot vailla juttuseuraa, niin kurvaa paikalle

;-)

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 05.11.2024 09:45
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Tuli eilen ehtoolla käytyä Martinlaakson Nesteellä...

Neste Martsari
Neste Martsari
IMG_20241104_180300_HDR.jpg (1.1 MiB) Katsottu 19188 kertaa
Ps no sieltähän motoristi papat pamlasi sitä sun tätä 😁

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 24.02.2025 20:11
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Pari kourallista motoristipappoja ja yksi surinasussu...

Martsan Neste
Martsan Neste
IMG_20250224_180135_HDR.jpg (1.23 MiB) Katsottu 18677 kertaa

Ps kolme päällä tultiin skuutilla 😁

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 25.08.2025 22:11
Kirjoittaja karppi
Perskules....lähin aamulla ajelulle(autolla😒)...vein vähän romuja,ja lähinnä sosiaalisuus mielessäni.
Kävin utissa,turengissa,tuusulassa,ja päätavoitteena martinlaakson neste-K,ja siellä stadin pärtsärit...saavuin kuudelta paikalle,niin pihalta poistui juuri sivuvaunuvehje...oli ehkä Een Lasse tai äLlän Matti.....mut ketään muuta tuttua en nähnyt...harmi....no söin sit hampurilaisen,ja lähin ajelemaan kotia kohti..

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 25.08.2025 22:46
Kirjoittaja MATTI
Mukava kun kävit Myös Turengissa, päästiin hieman höpöttelee "löysät pois". Harmi ettei hesan poijaat ollu saanut mopoja käyntiin..

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 29.09.2025 20:38
Kirjoittaja triplav
Martinkylän Nesteen kahvila oli remontissa ja piha autio...
Vieläkö maanantaikokoontumiset jatkuu jossakin?

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka

Lähetetty: 13.01.2026 07:35
Kirjoittaja Kimi69
Kokoontumiset jälleen takaisin uusitulle Vihertien Neste "Huili" asemalle Martinlaaksoon? :itarauta: