Sivu 1/1
Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 21.02.2023 10:21
Kirjoittaja Raikku
HUOMIO HUOMIO, Etelän Itäpyöräilijäin kerhoiltojen kokoontumispaikka vaihtunut
Maanantaisten kerhoiltojen paikka on vaivihkaa vakio kävijäin toimesta muuttanut paikkaa jo helmikuun 2023 alusta.
Martinlaakson Heseltä on siirrytty kahvittelemaan Martinlaakson K-Neste huoltamolle, os. Vihertie 39, Martinlaakso.
Tämä osoite siis maanantai kokoontumisille klo 18.00 alkaen toistaiseksi voimassa.
Talvisin Terveisin: Raikku
Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 15.05.2023 21:36
Kirjoittaja Uskila

Terve
Martinlaakson Nesteellä hyvä meno...
Ps mukavaa sakkia kantsii käydä moikkaamassa

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 29.04.2024 20:02
Kirjoittaja Uskila

Terve
Kevättä ilmassa, pärrät kaivettu esille...

- Neste Martinlaakso
Ps jos oot vailla juttuseuraa, niin kurvaa paikalle

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 05.11.2024 09:45
Kirjoittaja Uskila

Terve
Tuli eilen ehtoolla käytyä Martinlaakson Nesteellä...

- Neste Martsari
- IMG_20241104_180300_HDR.jpg (1.1 MiB) Katsottu 19188 kertaa
Ps no sieltähän motoristi papat pamlasi sitä sun tätä

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 24.02.2025 20:11
Kirjoittaja Uskila

Terve
Pari kourallista motoristipappoja ja yksi surinasussu...

- Martsan Neste
- IMG_20250224_180135_HDR.jpg (1.23 MiB) Katsottu 18677 kertaa
Ps kolme päällä tultiin skuutilla

Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 25.08.2025 22:11
Kirjoittaja karppi
Perskules....lähin aamulla ajelulle(autolla

)...vein vähän romuja,ja lähinnä sosiaalisuus mielessäni.
Kävin utissa,turengissa,tuusulassa,ja päätavoitteena martinlaakson neste-K,ja siellä stadin pärtsärit...saavuin kuudelta paikalle,niin pihalta poistui juuri sivuvaunuvehje...oli ehkä Een Lasse tai äLlän Matti.....mut ketään muuta tuttua en nähnyt...harmi....no söin sit hampurilaisen,ja lähin ajelemaan kotia kohti..
Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 25.08.2025 22:46
Kirjoittaja MATTI
Mukava kun kävit Myös Turengissa, päästiin hieman höpöttelee "löysät pois". Harmi ettei hesan poijaat ollu saanut mopoja käyntiin..
Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 29.09.2025 20:38
Kirjoittaja triplav
Martinkylän Nesteen kahvila oli remontissa ja piha autio...
Vieläkö maanantaikokoontumiset jatkuu jossakin?
Re: Etelän Itäpyöräilijät uusi kokoontumis paikka
Lähetetty: 13.01.2026 07:35
Kirjoittaja Kimi69
Kokoontumiset jälleen takaisin uusitulle Vihertien Neste "Huili" asemalle Martinlaaksoon?
