Laturia vailla
Lähetetty: 12.04.2023 20:47
Juu eli K-750 löytyis ja laturi on entinen. Lähin täältä kyselemään oliskos jollai myynnissä tahi tietäis mistä sitä lähtis kattelee ko tualt east highwayst sitä ei näköjä saa mist ole semse joskus ammoisina aikoina hommannut. Että näin.