Terve
Jos valon kajo siirtyy, niin epäilen venttiilin suoruutta...
Naapurin ämmäs näyttäis olevan perinteinen "poravasara" laturi, onkohan jo kumikytkimellä vai kiinteällä liitoksella..Siistin näköinen mopo kyllä on.
Naapurin kiinnostaa myös se, mitä M-72:een kuulumattomia osia tuosta löytyy, pyörä tuli hänelle ajokuntoisena ja kokonaisena, on nyt sitä pari vuotta kunnostellut ja pikkuisen muokannut oman mielensä mukaiseksi(mm. tuo takalokasuoja).
Terve
Terve
Terve
Hyvä homma, matka jatkuu K pyörällä
Olen itsekin pyöritellyt tuota sovekia käsissä, jotta tointaako laittaa 6v Uraliin. Muistaakseni joku sitä oli testannut, että kipinä loppuu 5.7v kohdalla. Kärkipelillä saa vielä jotain kipinää silloinkin, niin hylkäsin sitten ajatuksen. Tuossa varmaan on oleellista, että akkua ei saa vahingossa päästää tyhjenemään.
Eli M-72:sta olisi vain tyyppikilpiJusteeri kirjoitti: ↑19.11.2023 11:32 Ainakin -56 ämmässä on tuo perä vähän eri näköinen. Tuossa Juhan naapurin vehkeessä tuo öljyn syöttöaukko näyttää etäisesti vähän saman kaltaiselta kuin Uralissa. Voisikohan perä olla M-61/M-62? Ja jos näin olisi, niin onkohan sitten runkokin samasta vehkeestä? Tämä itäpyöräharrastus on yhdistelmä tekniikkaa ja arkeologiaa.
pers.jpg
Kärjetömän moduli taitaa olla natiivi 5V-6V normi elektroniikan tapaan. Kannen alla on regulaattori jännitteen laskuun.Justeeri kirjoitti: ↑19.11.2023 14:42 Olen itsekin pyöritellyt tuota sovekia käsissä, jotta tointaako laittaa 6v Uraliin. Muistaakseni joku sitä oli testannut, että kipinä loppuu 5.7v kohdalla. Kärkipelillä saa vielä jotain kipinää silloinkin, niin hylkäsin sitten ajatuksen. Tuossa varmaan on oleellista, että akkua ei saa vahingossa päästää tyhjenemään.