Seeti materiaali
Seeti materiaali
Nyt on wanhaan saksalaiseen motukan kanteen sorvattu uudet seetirenkaat. Turengissa on kansainvälisesti tunnettu isojen laivojen potkuri tehdas..jostain syystä Matilla on jemmassa muutama potkurien valuista jäänyt valun syöttökanavan putki...aivan sikamaisen topakkaa pronssivalua siis. Aika työläs koneistaa mutta hyvää materiaalia.
Re: Seeti materiaali
Joten materiaalin alkuperäisestä käyttötarkoituksesta voidaan päätellä, että nyt kestää pyörä erinomaisesti jokien sekä matalien merivesien ylityksen noilta osin
Taitaa venttiili ennemmin ajan saatossa ruostua piloille kuin hakkautua liian syvälle seetiin?
Taitaa venttiili ennemmin ajan saatossa ruostua piloille kuin hakkautua liian syvälle seetiin?
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...