testitohinaa

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8236
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

testitohinaa

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Piti tehdä 6V laturille samanlainen testiyksikkö kun on 12V itälatureille. Harvoin, mutta joskus näitä 6V latureita tulee huoltoon ,ja näitä 6V lohkoja on kyllä ihan kyllin varastossa ,että miksei.
DSCN5563.JPG
DSCN5563.JPG (227.18 KiB) Katsottu 2590 kertaa
DSCN5561.JPG
DSCN5561.JPG (223.94 KiB) Katsottu 2590 kertaa
Avatar
Justeeri
1000
1000
Viestit: 1068
Liittynyt: 10.08.2018 17:27
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: testitohinaa

Viesti Kirjoittaja Justeeri »

Hyvältä näyttää, kohta ottaa meikäläisenkin laturi savut tuossa testausyksikössä. Tai toivottavasti ei ihan savuja kuitenkaan...
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8236
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: testitohinaa

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Justeeri kirjoitti: 16.05.2024 19:09 Hyvältä näyttää, kohta ottaa meikäläisenkin laturi savut tuossa testausyksikössä. Tai toivottavasti ei ihan savuja kuitenkaan...
joo.tänään tulikin savutettavaksi uusi vapekin..saadaan oikein woimasavut ulos.
Vastaa Viestiin