Sivu 1/1

testitohinaa

Lähetetty: 16.05.2024 15:27
Kirjoittaja MATTI
Piti tehdä 6V laturille samanlainen testiyksikkö kun on 12V itälatureille. Harvoin, mutta joskus näitä 6V latureita tulee huoltoon ,ja näitä 6V lohkoja on kyllä ihan kyllin varastossa ,että miksei.
DSCN5563.JPG
DSCN5563.JPG (227.18 KiB) Katsottu 3023 kertaa
DSCN5561.JPG
DSCN5561.JPG (223.94 KiB) Katsottu 3023 kertaa

Re: testitohinaa

Lähetetty: 16.05.2024 19:09
Kirjoittaja Justeeri
Hyvältä näyttää, kohta ottaa meikäläisenkin laturi savut tuossa testausyksikössä. Tai toivottavasti ei ihan savuja kuitenkaan...

Re: testitohinaa

Lähetetty: 16.05.2024 20:28
Kirjoittaja MATTI
Justeeri kirjoitti: 16.05.2024 19:09 Hyvältä näyttää, kohta ottaa meikäläisenkin laturi savut tuossa testausyksikössä. Tai toivottavasti ei ihan savuja kuitenkaan...
joo.tänään tulikin savutettavaksi uusi vapekin..saadaan oikein woimasavut ulos.