testitohinaa
Lähetetty: 16.05.2024 15:27
Piti tehdä 6V laturille samanlainen testiyksikkö kun on 12V itälatureille. Harvoin, mutta joskus näitä 6V latureita tulee huoltoon ,ja näitä 6V lohkoja on kyllä ihan kyllin varastossa ,että miksei.
Uralismi, kestävä tie – vaikeuksien kautta voittoon
https://uralroikka.fi/pulinat/
joo.tänään tulikin savutettavaksi uusi vapekin..saadaan oikein woimasavut ulos.Justeeri kirjoitti: 16.05.2024 19:09 Hyvältä näyttää, kohta ottaa meikäläisenkin laturi savut tuossa testausyksikössä. Tai toivottavasti ei ihan savuja kuitenkaan...