Dnepr/k merkkivalo

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8236
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Dnepr/k merkkivalo

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve. tarvis tuohon Dneprin lampunkoppaan sinisen merkkivalon..tuohan on hieman erilainen kun tavan Uralin tuo merkkilamppu. Jos löytyy vain sininen heijastinosa sekin riittää. Mutta nuo siniset tuntuu aina olevan loppu.
DSCN5781.JPG
DSCN5781.JPG (175.46 KiB) Katsottu 1642 kertaa
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8644
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Dnepr/k merkkivalo

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Oli pakko tyytyä punaisiin, muuta ei ollut tarjolla...

Bilikka ja läpivientikumi, vasemmalla latausvalo ja oikealla vapaavalo

Kuuppa
Kuuppa
IMG_20240827_192813_HDR.jpg (1.1 MiB) Katsottu 1624 kertaa
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Vastaa Viestiin