Myydään latausta
Alueen säännöt
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:
Yleensä kuvalla saa paremmin tulosta. Viestiin voi liittää kuvia.
Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.
Merkitse otsikkoon, myytkö, ostatko, vaihdatko ym .
Yhteys-, hinta-, kuin sijaintitiedot kuuluvat ehdottomasti kelvolliseen ilmoitukseen. Vaikka laite olisi esim Nettimotossa näkyvillä pitää myös täällä olevassa ilmoituksessa olla nämä tiedot selkeästi näkyvillä.
Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita. Ei enää yhtään. Ne poistetaan sen enempiä varoittelemati.
Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:
Yleensä kuvalla saa paremmin tulosta. Viestiin voi liittää kuvia.
Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.
Merkitse otsikkoon, myytkö, ostatko, vaihdatko ym .
Yhteys-, hinta-, kuin sijaintitiedot kuuluvat ehdottomasti kelvolliseen ilmoitukseen. Vaikka laite olisi esim Nettimotossa näkyvillä pitää myös täällä olevassa ilmoituksessa olla nämä tiedot selkeästi näkyvillä.
Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita. Ei enää yhtään. Ne poistetaan sen enempiä varoittelemati.
Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Myydään latausta
Wanhoja lataus vempeleitä...kestomagneetti laturi+säädin. Ollut mulla vwmopossa ja sillä on "uitu" läpi mm. wanhan Altan postitien sateisen kesän jälkeiset joiksi muuttuneet tienpohjat. Veto hihnalla tai rattaalla kuinka vain..teho 12V muistaakseni jotai n.30A ,,sikahintaan 90 eur+ shipping. Sitten tuo kotimaan sepän rakentama nippondenso+jalka ..roottori mitattu ehjäksi..kenttiä ei mitattu, säädin sama kun bilteman vaihtislaturissa. Ratasta mulla ei ole, mutta tavan 6V ratas pitäis käydä. kiinnikkeitä on kaikenlaisia en tiedä mihin noita kaikkia tarvii..ei ole ollut mulla koskaan käytössä 70 eur+shipping /järkevä tai järjetön tarjous.::TÄMÄ ON MYYTY::Namut Turengissa.