Tampereelta Imatran ralliin
Tampereelta Imatran ralliin
Koskas porukkaa on lähdössä täältäpäin ralliin? Voisin tulla letkaan viimeiseksi, jos pienellä Sussukillä mukaan huolitaan? Tuttua reittiä, jos on Luumäen rallissa silloin muinoin käynyt.
M1800R
:D
Perjantai aamuna tuota reittiä.
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=fi&g ... =62.875188
Kätevä tuo Google navigaattori.

Perjantai aamuna tuota reittiä.
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=fi&g ... =62.875188
Kätevä tuo Google navigaattori.
- Julma Juha
- 300

moro.en oo lähössä messiin mutta ihimetyttää tuo teijän porukassaajosuunnitelma.onko se jotaki leuhotusta että "tässä ajetaan ny porukalla?" ja"kattokaa nyt ku täältä tullaan".taijatte toivoa että ihmiset huomaa teijät ku letkassa ajatte? :-D :-D ostakaatte moottoripyörät niinkun minäkin kohta teen(myytävänä dnepr1000e) ja lopettakaa tuo xxxxstelu esim"voiko tällä k750 ajaa 100km/h" tai mikä on vikana ku tämä ja tämä on rikki?"vixxu täällä pyörii samat kysymykset ja samat vastaukset vuodesta toiseen..ja tietyt nimmerkit tarjoaa aina sitä samaa ratkaisua joka pulmaan..ja vielä lopuksi täytyy sanoa että ryxxävehkeet on täysiä paskoja mutta senhän te jokainen kyllä tiedättekin..tulikohan siinä jo kaikki.. :-D :-D :-D 8) 8) 8)
:shock: :shock: :shock: :D :D :D :-D :-D :-D
..kyllä se vielä tämänkesän kestää..
- Julma Juha
- 300

Juu samanlaisia nää konepyörät on merkkiin kattomati s....nan paskoja yhen paikan ku saat kuntoon ni toinen jo hajoaa nyt hävis sähköt ja lainapyörän ettiminen ralliviikonlopuksi ei oo tuottannu viel kovin hyvää tulosta ..PERRR ku RESSIÄ PUKKAA ja saunaremppakin on kesken stana :evil: mutta tullaan 100 varmasti ...Vaikka letkassa ja onhan mulla mopo...Pitäisköhän jo lähteä että kerkiäis :-D
K-750 M ,Honda 350-72
Pitipäs sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Pitipäs sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Jep. perjantaina aamulla lähden ajelemaan. Suurin osa Treen pyöristä lähtee jo torstaina, mutta mulla ei vapaat piisaa.. 12 tietä painelen Kalkku-Valkeakoski-Lahti-Kausala-Kouvola-Lappeenranta-Imatra-Tajukangas ja sunnuntaina samaa reittiä? takaisin.aki kirjoitti:Paukutteleekos tanpereen porukat tuota kahtatoista? josko pääsis peesiin tuosta lammin tienoolta?
M1800R
No perskukes! ..mä en vaan taida pysyä nepparilla sun suitsan perässä.. vaikka olishan tuossa sellanen jaappanin ihmekin.. :? ..huomenna tarttee yrittää tinkata toi pe vapaaks, jäi sekin vähän viime tippaan..Lasse kirjoitti:Jep. perjantaina aamulla lähden ajelemaan. Suurin osa Treen pyöristä lähtee jo torstaina, mutta mulla ei vapaat piisaa.. 12 tietä painelen Kalkku-Valkeakoski-Lahti-Kausala-Kouvola-Lappeenranta-Imatra-Tajukangas ja sunnuntaina samaa reittiä? takaisin.aki kirjoitti:Paukutteleekos tanpereen porukat tuota kahtatoista? josko pääsis peesiin tuosta lammin tienoolta?
->K750, MT10<-