tiz am-600
tiz am-600
Mullo tälläne. Onks muita joilla olis? Eno viä koskenukkaa siihe ja jos jollai ois jonkullaisia vinkkejä sellasesta ni mulle voi kertoo kaikkee. Voi keksiäki niitä jos ny ei muute viitti.
"Kuka käki olla läki"
-
Vmkv
Uustuontina mainitsemaasi pyörämerkkiä TIZ-AM-600 löytyy Suomesta muutamia kappaleita. Tulevassa Retro Auto Moto 1-2005 lehdessä on useamman sivun juttu ao. pyörämerkistä. Pyörähän muistuttaa paljolti englantilaista BSA Sloper moottoripyörää. Pyörää valmistettu vuosina 1935-1943.
Lähetetty: Sun Feb 06, 2005 3:50 pm Viestin aihe: tiz am-600
--------------------------------------------------------------------------------
Mullo tälläne. Onks muita joilla olis? Eno viä koskenukkaa siihe ja jos jollai ois jonkullaisia vinkkejä sellasesta ni mulle voi kertoo kaikkee. Voi keksiäki niitä jos ny ei muute viitti.
Jos todellakin omistat tällaisen
Kehottaisin entisöimään :P :!:
Lähetetty: Sun Feb 06, 2005 3:50 pm Viestin aihe: tiz am-600
--------------------------------------------------------------------------------
Jos todellakin omistat tällaisen