Terve toverit.
Onko kellään kokemusta kromi maalista.
Tarttis maalata muovilokasuojat kromimaalilla,mutta ei ole minkäänlaista kokemusta moisesta hommasta.Kyseessä on PV suzukin lokarit.Mikään museointi ei oo kysees,kunhan sais siistinnäköiset.Vaihtoehtosesti maalaan ne tankin väriseksi.
Kromi maali
Re: Kromi maali
Moi!
Kokeilin joskus kauan sitten. Lopputulos ei oikeastaan eronnut mitenkään vannehopeasta.
Eli, eli... älä odota mitään peilipintaa.
Kokeilin joskus kauan sitten. Lopputulos ei oikeastaan eronnut mitenkään vannehopeasta.
Eli, eli... älä odota mitään peilipintaa.
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Kyllä ainakin bilteman kromimaali oli toimivaa ei kyllä yhtä hyvää kuin oikea, mutta auton vanteissa pelkkä harmaa pohjamaali ruosteen päälle, jonka päälle kromi maali niin 5metrin päästä erehtyi luulemaan kromatuksi.
Saattoi tosin olla virheellinen erä
kun toimivaa oli. Olen itsekkin kuullut, ettei eroa vannehopeasta, mutta mutta saattaahan olla, että koostumus on parannettu.
Saattoi tosin olla virheellinen erä
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Kromimaali antaa hyvän killtävän pinnan. Mutta vain jos pohja on "sileä". Ja vain jos maalauksen jälkeen esinettä pidetään sisällä. Eikä sitä saa lakata joka suojaisi säältä ja kulutukselta. Eli sopii kirjahyllyn koriste-esineisiin...
Näin kävi mullekin ,
Sisätiloissa menee kyllä
Ural M-61 , Ural M-63
Tehe Timo tuninkia,maalaa tankin värillä,muovipinnalle ensin sille tarkoitettu pohjuste.
t.hh
t.hh
- separaattori
- 2000

mä oon maalannu pappatuntsan kromimerkkejä kromispraylla. Niissä ne non pysynyt hyvinä eikä paljo erota aidosta, mutta erona tuossa on tietty se ette niissä merkeissä ole sellaisia isoja pintoja, niin pysyykin paremmin kiinni.
Rust in piece