Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
Lähetetty: 03.06.2011 23:37
Kirjoittaja stahanov
No eituosta tosiaan ollu apua mutta hyvä kuva ja motonetistä näyttää saavan boshin omaa säädintä 13 eurolla,tosin vasta reilun 9 tunnin kuluttua.Ei totakaan kuvaa ninnkauvan jaksa tuijottaa
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
Lähetetty: 04.06.2011 22:36
Kirjoittaja sropov
Ohhoo... Onko Tuksu nuorempana harrastanu glamourmoottoripyöräilyä?
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä