Sivu 1/1

venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä

Lähetetty: 03.06.2011 23:01
Kirjoittaja stahanov
Miten noi johdot pitäis kytkeä boshin laturiin jossa merkinnät d+ d- df

venäläisessä säätimessä merkinnät + neliö jonka sisällä+ ja kolmannessa venäjän L ja k

säätimessä merkinnät 33 .3702 14b 3940-84

Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä

Lähetetty: 03.06.2011 23:27
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Tuossa linkissä säätimen kytkentäkaavio, mutta ei siitä ole mitään hyötyä Bosch laturin kytkennässä.

Silmä lepää... Kurkkaa tänne:

:lol:

Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä

Lähetetty: 03.06.2011 23:37
Kirjoittaja stahanov
No eituosta tosiaan ollu apua mutta hyvä kuva ja motonetistä näyttää saavan boshin omaa säädintä 13 eurolla,tosin vasta reilun 9 tunnin kuluttua.Ei totakaan kuvaa ninnkauvan jaksa tuijottaa

Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä

Lähetetty: 04.06.2011 22:36
Kirjoittaja sropov
Ohhoo... Onko Tuksu nuorempana harrastanu glamourmoottoripyöräilyä?

Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä

Lähetetty: 05.06.2011 14:38
Kirjoittaja Kalle

Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä

Lähetetty: 15.06.2011 21:53
Kirjoittaja Uskila
sropov kirjoitti:Ohhoo... Onko Tuksu nuorempana harrastanu glamourmoottoripyöräilyä?
:mrgreen: Terve

Nykyään näytää olevan glamour ratinkääntäjä...



:lol: