Huomenna lähtee koeajoon kansivena Urali, jossa on pakko-ohjattu ajoviimajäähdytys
Eli vääntelin, hakkasin, muotoilin polvisuojat uuteen uskoon.
Mitään kulttuurihistoriallista rikosta ei ole tapahtunut! Ko. polvisuojat ovat mallin mukaan Suomessa taivuteltu...
Ohjattu ilma2.jpg (222.24 KiB) Katsottu 3497 kertaa
oon monasti ajatellut,että laittais nuo povisuojat ikäänkuin väärinpäin paikoilleen...eli tuo kourupuoli eteenpäin...tulis kyllä melkoinen puhuri pytyille...ja vähän suojais ehkä vielä polviakin viimalta..
karppi kirjoitti:oon monasti ajatellut,että laittais nuo povisuojat ikäänkuin väärinpäin paikoilleen...eli tuo kourupuoli eteenpäin...tulis kyllä melkoinen puhuri pytyille...ja vähän suojais ehkä vielä polviakin viimalta..
toimii varmaan ok.
väännelty on ja testattu myös... näin "puhaltaa" myös hyvin... huomaa...
yläreuna taivutettu eteenpäin (ilma ei pääse yläkautta pois) ja ulkoreuna ja sisäreuna myös eteenpäin.
hiljasessa kylä/taajama-ajossa "puhaltaa" todella hyvin... originaaliin verrattuna.
Öljynlauhdutin. Öljyhän jäähdyttää siellä missä se kulkee. Putsarin kiinnitysmurikka rakennettu aivan uusi. Lauhduttimelle meno ja paluu kyseisestä murikasta, jossa myös lämpömittarin anturi. Matti osannee kertoa murikan rakenteesta tarkemmin.
karppi kirjoitti:oon monasti ajatellut,että laittais nuo povisuojat ikäänkuin väärinpäin paikoilleen...eli tuo kourupuoli eteenpäin...tulis kyllä melkoinen puhuri pytyille...ja vähän suojais ehkä vielä polviakin viimalta..
Niin, kumminkohan päin ne suojais paremmin viimalta?
Luulis, että venäläinen aerodynaamikko on suunnitellut ne toimimaan just optimaalisesti oikein...