kaasukahvan sokeripala

Kaikki runkoon ja sivuvaunuun liittyvä keskustelu.
rallireino
25
25
Viestit: 37
Liittynyt: 16.05.2012 11:22

kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja rallireino »

Onx kellään CJ 750 kaasukahvan sokeripalaa johon kaasuvaijerit tulee kiinni.Vanha murtui palasiksi vain 55v jälkeen :o
Avatar
kelju m63
2000
2000
Viestit: 2349
Liittynyt: 04.05.2007 21:10
Paikkakunta: Stormi

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

:mrgreen: Moro.
Osamyynnistä löytyy sun kaipaamas "sokerinpala" kato yhteystiedot tuolta palveluhakemistosta .
Ural M-61 , Ural M-63
rallireino
25
25
Viestit: 37
Liittynyt: 16.05.2012 11:22

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja rallireino »

kiitos tiedosta mut ei löydy :) pitää etsiä edelleen
Avatar
kelju m63
2000
2000
Viestit: 2349
Liittynyt: 04.05.2007 21:10
Paikkakunta: Stormi

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

Ural M-61 , Ural M-63
Avatar
TimoS
900
900
Viestit: 930
Liittynyt: 10.02.2009 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja TimoS »

Olisko haettu osa kuitenkin toi 1276 osa tossa kuvassa.
Easthighwayllä ainakin sivun mukaan löytyy käytettynä.
Liitteet
K750_ohjaustanko2.jpg
K750_ohjaustanko2.jpg (36.63 KiB) Katsottu 4121 kertaa
piippu
300
300
Viestit: 341
Liittynyt: 11.04.2009 02:35
Paikkakunta: Alahärmä

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja piippu »

Mutta jos oikein pilikkua fiilataan, niin mitä tuo tarkoittaa oikein kirjaimellisesti, kun haetaan CJ 750 kahvaan osia....onko ne kiinan kootterit samoja K-pyörän kanssa noilta osin? :think: :oops:
Avatar
TimoS
900
900
Viestit: 930
Liittynyt: 10.02.2009 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja TimoS »

eikös M72 ja CJ750 M1 ole aikalailla samoista piirrustuksista kopioitu ?
Avatar
kelju m63
2000
2000
Viestit: 2349
Liittynyt: 04.05.2007 21:10
Paikkakunta: Stormi

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

rallireino kirjoitti:Onx kellään CJ 750 kaasukahvan sokeripalaa johon kaasuvaijerit tulee kiinni.Vanha murtui palasiksi vain 55v jälkeen :o
:mrgreen: Moro .
Nythä mää hokasi , meinaat niinku 55 vuotta vanha CJ elikä 1958 vuoden mallia .
Koskas niitä ensimmäisiä tehtiin siä Kiinas ei kuitenkaan viä 1958 .
Paljon paljon myöhemmin 70 luvullako ? Neuvostoliitto myi Kiinalle ton valmistus lisenssin vai mikälie .
Tietävät korjaa asian .
Ural M-61 , Ural M-63
temppu

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja temppu »

CJ:n valmistus alkoi kaiketi -57 lopulla, eli periaatteessa ekat on -58 malleja.
Kuulemman mukaan Kiinan tehdas oli valmis aloittamaan tuotannon 30 marraskuuta 1957.
Ja ensimmäiset CJ:t on kasattu periaatteessa neukkujen tuomista osista...

Niin ja huhu kertoo myös että voipi olla ekojen CJ joukossa ihan neukkujen kasaamiakin...
Makke78
300
300
Viestit: 331
Liittynyt: 14.12.2008 13:25
Paikkakunta: Suomen Kiikka

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja Makke78 »

kelju m63 kirjoitti: :mrgreen: Moro .
Nythä mää hokasi , meinaat niinku 55 vuotta vanha CJ elikä 1958 vuoden mallia .
Koskas niitä ensimmäisiä tehtiin siä Kiinas ei kuitenkaan viä 1958 .
Paljon paljon myöhemmin 70 luvullako ? Neuvostoliitto myi Kiinalle ton valmistus lisenssin vai mikälie .
Tietävät korjaa asian .
Tais ton lättäpää CJ:n valmistus loppuakin jo 70-luvulla. Noi ns. uudet CJ:t on vuosimalliltaan yleensä jostain 60-luvulta ja restauroituja. On ilmeisesti jokunen kipale päässy valmistuun varastoon, sanoivat Kiinassa että nää heiän pyörät on kaikki kansanarmeijan vanhaa varastoo.
K-750M / Dnepr MT-10 / MT-10-36 / K-750/MT-11
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: kaasukahvan sokeripala

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Kuulemma ei sitten tullutkaan sitä tarvetta noitten käyttöön, käsittääkseni ne tarkoitettiin erääksi keinoksi mobilisoida armeija sinne missä se kähinä sitten tapahtuisi.
Tuossa yksi webbisivu joka kannattaa lukaista jos aihe kiinnostaa:
http://www.changjiangcollective.com/
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Vastaa Viestiin