kaasutin eli koko hoito

Kaikki runkoon ja sivuvaunuun liittyvä keskustelu.
rallireino
25
25
Viestit: 37
Liittynyt: 16.05.2012 11:22

kaasutin eli koko hoito

Viesti Kirjoittaja rallireino »

Moi.Oisko kellään ylimäärästä ural kaasutinta kaikilla osilla?
autimies

Re: kaasutin eli koko hoito

Viesti Kirjoittaja autimies »

No, nyt tarviis hieman tarkennusta tuohon, siis yksikö kaasutin? millanen on se toinen pari? kaasuttimessa lukee se koodi mitä mallimerkintää se käyttää. esim: ( K301, k-302 , k63 ,65 jne... )

Vois löytyä helpommin...
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: kaasutin eli koko hoito

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Ja onkos tämä ostoilmoitus? Silloin puuttuu miten ottaa yhteyttä, plus pikkusen väärä aluekin.

Vai jotain tietoako kaivataan?
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Vastaa Viestiin