Matkamittari kystyi..
Lähetetty: 10.07.2013 14:37
Terve
Kun tuli nepparissa 5000km täyteen niin tuo uusi matkamittari lopetti laskennan. Viaksi löytyi kahden mittarikiekon osittainen muodonmuutos joka jumiutti kierron. Muodonmuutoksen syy ilmeisesti liian pitkä mittarivalo poltin joka ehkä vielä turhan suuritehoinen (5W) sulatti tuon muovikiekon mutkalle. Onneksi ikivanhasta mittarista löytyi samalla koolla olevat kiekot, vaikkakin eri väriset... Nyt nousi taas mopon myyntiarvo , kun ei ole ajettu kun 2 km...Ohessa pari rapsyä äksidentistä.
Kun tuli nepparissa 5000km täyteen niin tuo uusi matkamittari lopetti laskennan. Viaksi löytyi kahden mittarikiekon osittainen muodonmuutos joka jumiutti kierron. Muodonmuutoksen syy ilmeisesti liian pitkä mittarivalo poltin joka ehkä vielä turhan suuritehoinen (5W) sulatti tuon muovikiekon mutkalle. Onneksi ikivanhasta mittarista löytyi samalla koolla olevat kiekot, vaikkakin eri väriset... Nyt nousi taas mopon myyntiarvo , kun ei ole ajettu kun 2 km...Ohessa pari rapsyä äksidentistä.