Päivän salto III

Vastaa Viestiin
Avatar
jopesa
2000
2000
Viestit: 2242
Liittynyt: 13.09.2013 16:36
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja jopesa » 13.09.2019 20:23

Screenshot_20190913-201000__01.jpg
Screenshot_20190913-201000__01.jpg (112.24 KiB) Katsottu 382 kertaa

Avatar
kalkkuna
2500
2500
Viestit: 2728
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja kalkkuna » 13.09.2019 21:31

uusjawanha.jpg
uusjawanha.jpg (159.21 KiB) Katsottu 374 kertaa
Selvitettiin osien sopivuutta. Tiedossa oli että muutokset ei koskeneet tiivistepintaa eikä halkaisijaa. Näinpä uus 4 pulttikoppa kansi sattuu sopimaan suoraan "wanhaan" 750 sylinteriin. Kävipäs niinkin että Keihinin kumikurkku on mittojen puolesta sama, eli kaasarit suoraan EFIn paikalle. Ainoo nahkee (kuvassa) on pakosarja, tarvii olla uuden mallin laippakäyrät.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.

Avatar
Harrikki
500
500
Viestit: 564
Liittynyt: 16.02.2011 21:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja Harrikki » 14.09.2019 12:13

Jihuu
Paljonko uutet kannet ja venttiilin kopat maksaa.
Ite kehittelin tänään öljyn esisuodatinta.
Bilteeman teesihdistä tulee sopiva.
Pienellä muotoilulla lähes täydellinen.
Verkoon ei tarvii porata reikiä kun suurentaa jollain meisselillä silmäkokoa ja ylimääräiset ulokkeet nitkuttelemalla irti.
Liitteet
öljypumppu 1.jpg
öljypumppu 1.jpg (57.07 KiB) Katsottu 337 kertaa
öljypumppu 2.jpg
öljypumppu 2.jpg (51.33 KiB) Katsottu 337 kertaa
öljypumppu 3.jpg
öljypumppu 3.jpg (53.89 KiB) Katsottu 337 kertaa
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -

Avatar
juhanvon
25
25
Viestit: 38
Liittynyt: 04.05.2018 10:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja juhanvon » 14.09.2019 21:05

Joo, ei me mitään hevosvoimia oltu vailla vaan vääntöä lisää alakierroksille, ja sitähän saatiin :) Samoin päästiin eroon päästöhuijaus kuopasta ruiskutuskartassa kolmen tonnin kohilla. Viritys siis onnistui kun hevosvoimistakaan ei mennyt monta hukkaan :)

Avatar
lehtoa
300
300
Viestit: 367
Liittynyt: 12.09.2013 08:36
Paikkakunta: Suur-Hollola

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja lehtoa » 15.09.2019 12:25

Onko havaintoo paljonko saitte vääntöö lisää?
Mulla on tossa vajaapyttyisessä engelsmannissa rajoitettu vääntö ja teho kolmella ekalla vaihteella. Pitäis varmaan kokeilla mitä sanoo jos sörkitsee toisen kartan.
Урал - Maailma tarvitsee esikuvia...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...

Avatar
juhanvon
25
25
Viestit: 38
Liittynyt: 04.05.2018 10:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja juhanvon » 15.09.2019 20:41

Sille sopivasti :) Tuo kartta joka tuli ladattua on yhden Saksalaisen Stelviokuskin useamman vuoden harrastuksen tulos. Kaveri on ajellut kymmeniätuhansia kilometreja dataloggerit kiinni ja pikkuhiljaa hionut karttaa perstuntuman ja datan perusteella. Mitään dynolukuja en ole nähnyt eikä oikeastaan väliäkään, pyörä tuntuu hyvältä.
Eikös noita saa jotenkin huijattua että olis iso pykälä päällä?

Avatar
kalkkuna
2500
2500
Viestit: 2728
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja kalkkuna » 16.09.2019 12:11

kinukit.jpg
kinukit.jpg (25.76 KiB) Katsottu 156 kertaa
Näemmä Kiinalaisissakin on eroja niinku viineissä.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.

Avatar
lehtoa
300
300
Viestit: 367
Liittynyt: 12.09.2013 08:36
Paikkakunta: Suur-Hollola

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja lehtoa » 16.09.2019 15:22

Joo,
Toi ROC, eli Republic Of China tuottaa vähemmän skeidaa laatua kuin tuo PRC eli Peoples Republic of China. Tai ainakin näin on ollut ennen. Eli toisesta tulee China skeidaa ja toisesta China ei ihan niin skeidaa :lol:
Sit on vielä merkintä CE, joka tarkoittanee China Export ja se voi olla ihan mitä vaan :lol:
Урал - Maailma tarvitsee esikuvia...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...

Avatar
timo999
1500
1500
Viestit: 1686
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Päivän salto III

Viesti Kirjoittaja timo999 » 16.09.2019 22:30

Harrikki kirjoitti:
14.09.2019 12:13
Ite kehittelin tänään öljyn esisuodatinta.
Bilteeman teesihdistä tulee sopiva.
Pienellä muotoilulla lähes täydellinen.
Verkoon ei tarvii porata reikiä kun suurentaa jollain meisselillä silmäkokoa ja ylimääräiset ulokkeet nitkuttelemalla irti.
Wallan mainio löytö/ keksintö! :-P
Onko tuossa pienempi silmäkoko kuin tehtaan omassa "hyttysverkossa"?
Timo Pitkänen
Uralismia vuodesta 1983

Vastaa Viestiin