Sivu 1/1

Lidlin akkulaturi?

Lähetetty: 18.10.2014 08:56
Kirjoittaja cedricfan
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?ac ... il&id=8705
Taas maanantaina olis moista saatavilla, mutta muistaako kukaan, että oliko siinä muisti? Eli jos imatranvoima katkeaa, niin osaako tuo jatkaa lataamista? Jollei, niin ei parane jättää talliin yksikseen akkuun kiinni.

Re: Lidlin akkulaturi?

Lähetetty: 18.10.2014 09:29
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Ainakaan siinä edellisessä ei olut muistia, eli pitää tehdä uusi käynnistys...

Toiseksi jos on kehno akku, niin ei ala olenkaan lataamaan...

Ps kokemusta on

;-)

Re: Lidlin akkulaturi?

Lähetetty: 18.10.2014 12:28
Kirjoittaja kelju m63
:mrgreen: Moro.
Muistaakseni siinä vanhassa mallissa ei ollu 6 v latausta ollenkaan.
Päällisin puolin erillainen .
Eikös noilla ole se 14 päivän palautus oikeus, siinä ajassa jo kokeileekin kuinka lataa sähkökatkonjälkeen .

Re: Lidlin akkulaturi?

Lähetetty: 18.10.2014 17:53
Kirjoittaja masa1963
mun älylaturi toimii sähkökatkojen jälkeenkin :lol: