Kierroslukumittari

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Konkistadori
400
400
Viestit: 418
Liittynyt: 31.10.2013 18:33
Paikkakunta: Vihanti

Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja Konkistadori »

Hei, onko joku asentanut näihin pyöriin kierroslukumittaria?

Jos on, niin minkälainen näihin sopisi?

Olen löytänyt vain jotain 4/6/8 sylinterisiin koneisiin mittareita, sopisiko semmoinen Dnepreihin?

Tuommoista olin ajatellut:
http://www.ebay.com/itm/2-52MM-DIGITAL- ... 0e&vxp=mtr

Ps. Ihan vaan sen takia haluan kierroslukumittarin, jotten hirveästi "yli" kierrättäisi moottoria :lol:
Dnepr MT-9/10.36 -73 Projekti.
12 voltin motti
Laatikko tankki
Muuten MT-9
Avatar
masa1963
100
100
Viestit: 176
Liittynyt: 06.11.2012 21:41
Paikkakunta: Lahti

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja masa1963 »

Konkistadori
400
400
Viestit: 418
Liittynyt: 31.10.2013 18:33
Paikkakunta: Vihanti

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja Konkistadori »

Noita bilteman kattelinkin, mutta turhan hintavia :lol:

Mutta siis tuommoinenko näyttäis oikeat rpm:ät näissä hukkakipinä systeemeissä?
Dnepr MT-9/10.36 -73 Projekti.
12 voltin motti
Laatikko tankki
Muuten MT-9
Avatar
masa1963
100
100
Viestit: 176
Liittynyt: 06.11.2012 21:41
Paikkakunta: Lahti

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja masa1963 »

en o oikein perehtyny 2 sylinterisiin auton moottoreihin, mut luulisin et niissäkin tulee hukkakipinä.
Avatar
IMZ-8
200
200
Viestit: 214
Liittynyt: 15.08.2010 13:40

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja IMZ-8 »

Terve

Bilteman mittari toimii hyvin ainakin minulla ja oli helppo kytkeä. Hyvä kun voi seurata ettei vedätä alle 2200 eikä pikäksi aikaa ylitä 4500 kier/min. Asennusta pidän tärkeänä etenkin Uralissa jossa voitelu tapahtuu roiskimalla liian alhaiset kierrokset ovat jopa haitallisempia kuin korkeat.

t.eki
Konkistadori
400
400
Viestit: 418
Liittynyt: 31.10.2013 18:33
Paikkakunta: Vihanti

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja Konkistadori »

Noniin hyvä, noi Ebayn kinuski mittarit ovat nimittäin saman mallisia (todnäk samoja) kuin bilteeman. Laitanpa tilaukseen.
Dnepr MT-9/10.36 -73 Projekti.
12 voltin motti
Laatikko tankki
Muuten MT-9
Avatar
IMZ-8
200
200
Viestit: 214
Liittynyt: 15.08.2010 13:40

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja IMZ-8 »

Tarkista että takakannen säätövivussa on myös 2pyttyisen asennus asento (kaikissa ei ole) muuten ei pelitä.

t.eki
Avatar
Kootteri
500
500
Viestit: 564
Liittynyt: 15.04.2013 21:57

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja Kootteri »

Mulla on Daytona Velona RPM- sekä nopeusmittari ja hyvin pelittää ja silmääkin miellyttää.

Kävin hakeen suoraan Rengosta http://www.Motoplaza.org -nettikaupan varastolta.
antero
25
25
Viestit: 27
Liittynyt: 31.03.2015 08:26

Re: Kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja antero »

Kärjellisen sytkän kanssa Bilteman mittari näyttää mitä sattuu hyppii/pomppii ylösalas- täytyy kokeilla saako tuota asettumaan vai siirretäänkö muihin kulkineiseiin.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000028453/
Vastaa Viestiin