Vaihteisto korjattu.
Pakkirattaan siirtäjä ahdisti vaihteensiirtäjää, korjattu poistamalla turhat osat laatikosta.
Nyt pelittää jalallakin, pakkia tosin ei enää ole mutta scrambler solossa ei pakkia tarvita.
Olipa yksinkertainen vaihteisto ja muutenkin hyvässä kunnossa, muutama uusi stefa ja ...
Haku löysi 11 tulosta
- 20.05.2018 20:46
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1940
- 19.05.2018 21:50
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1940
Re: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
Voihan pökäle, pitänee purkaa loota ja kattoa mitä se on syönyt.
Korjataan tämä niin ei keräänny isoa kasaa varaosia nurkkiin.
Kiitokset jälleen tuesta.
Koettelloo koettelloo, ois ollu kiva käydä vähän pidemmällä kun kotikadulla...
Pitää ajaa Kawalla siinä toimii vaihdelaatikkokin.
Korjataan tämä niin ei keräänny isoa kasaa varaosia nurkkiin.
Kiitokset jälleen tuesta.
Koettelloo koettelloo, ois ollu kiva käydä vähän pidemmällä kun kotikadulla...
Pitää ajaa Kawalla siinä toimii vaihdelaatikkokin.
- 19.05.2018 21:17
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1940
Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
Heips,
650 KV 12v Ural käy ja kukkuu kuin unelma, Jikovit toimii todella hienosti ja avarat putket luo todella tymäkät sävelet :violin:
Laatikko on sitten hieman oudompoi lintu itselleni.
Matti neuvoi jo aiemmin vaihdekaavion olevan 1 alas loput ylös.
Olen katsellut Youtubesta ja kaikkialta ...
650 KV 12v Ural käy ja kukkuu kuin unelma, Jikovit toimii todella hienosti ja avarat putket luo todella tymäkät sävelet :violin:
Laatikko on sitten hieman oudompoi lintu itselleni.
Matti neuvoi jo aiemmin vaihdekaavion olevan 1 alas loput ylös.
Olen katsellut Youtubesta ja kaikkialta ...
- 19.05.2018 20:58
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Kansiventtiili kärjetön
- Vastaukset: 11
- Luettu: 3691
Re: Kansiventtiili kärjetön
Kiitokset kaikille neuvoista.
Johan rupesi Urali käymään kun sai uuden sytkän paikalleen.
Uudempi malli toimii ku Moskovan junan vessa ja kipinä tuli heti kylään kun piuhat oli kiinni.
Johan rupesi Urali käymään kun sai uuden sytkän paikalleen.
Uudempi malli toimii ku Moskovan junan vessa ja kipinä tuli heti kylään kun piuhat oli kiinni.
- 13.05.2018 20:43
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Kansiventtiili kärjetön
- Vastaukset: 11
- Luettu: 3691
Re: Kansiventtiili kärjetön
Unohtui mainita että pyörää on rakenneltu edellisen omistajan toimesta ja itseni, aika vähän oli mitään alkuperäistä mukana.
Uusi tarvike mallin virtalkukko asennettu ja virtaa tulee oikein komeasti siihen suuntaan minne sitä tarvitaan.
Uusi tarvike mallin virtalkukko asennettu ja virtaa tulee oikein komeasti siihen suuntaan minne sitä tarvitaan.
- 13.05.2018 20:41
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Kansiventtiili kärjetön
- Vastaukset: 11
- Luettu: 3691
Re: Kansiventtiili kärjetön
Tämmönen pökäle siellä on, kokeilin uuden mallin puolalla ja vanhalla joka kuvassa näkyy.
Ei kipinöi kummallakaan.
Tarviiko tämä sytkä vielä ohjainmodulin / laitteen. Sellaista ei mopon mukana tullut?
Ei kipinöi kummallakaan.
Tarviiko tämä sytkä vielä ohjainmodulin / laitteen. Sellaista ei mopon mukana tullut?
- 12.05.2018 23:10
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Kansiventtiili kärjetön
- Vastaukset: 11
- Luettu: 3691
Re: Kansiventtiili kärjetön
Kiitokset Matti nopeasta vastauksesta.
Ei kipinöi vaikka kaikki on kytketty kuten pitääkin?
Osaako joku kertoa välyksen pyörijän ja pickupin välillä?
Löytyykö vastusarvoja modulin mittailuun?
Kone on uusi mutta vanha joten sytkäkin on oletettavasti uusi.
Kone on ollut joskus käynnissä koska ...
Ei kipinöi vaikka kaikki on kytketty kuten pitääkin?
Osaako joku kertoa välyksen pyörijän ja pickupin välillä?
Löytyykö vastusarvoja modulin mittailuun?
Kone on uusi mutta vanha joten sytkäkin on oletettavasti uusi.
Kone on ollut joskus käynnissä koska ...
- 12.05.2018 22:02
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Kansiventtiili kärjetön
- Vastaukset: 11
- Luettu: 3691
Kansiventtiili kärjetön
Oi tietäjät apujanne tarvitaan.
Ostin jokusen aikaa sitten 1971 Uralin johon on vaihdettu uusi moottori. Koneen vuosimalli 1998 tai 1999 650 12v
Pitäsisi laittaa tulille mutta arveluttaa sytkämodulin / puolan kytkentä.
Kärjettömässä on netin mukaan on ihan järjestään aina kolme johtoa, musta ja ...
Ostin jokusen aikaa sitten 1971 Uralin johon on vaihdettu uusi moottori. Koneen vuosimalli 1998 tai 1999 650 12v
Pitäsisi laittaa tulille mutta arveluttaa sytkämodulin / puolan kytkentä.
Kärjettömässä on netin mukaan on ihan järjestään aina kolme johtoa, musta ja ...
- 13.03.2018 14:33
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: 1971 M-63 vaihteisto ?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2057
Re: 1971 M-63 vaihteisto ?
Hyvä homma.
- 13.03.2018 14:04
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: 1971 M-63 vaihteisto ?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2057
Re: 1971 M-63 vaihteisto ?
Kiitokset, ihmettelin tosiaan tuota käsivaihtajan vipua. Ei siitä toisaalta haittaakaan ole vaikka jättäisi paikalleen.
Onko näissä vaihdekaavio 1 alas loput ylös sekä vapaa 1 ja 2 välissä?
Onko näissä vaihdekaavio 1 alas loput ylös sekä vapaa 1 ja 2 välissä?
- 13.03.2018 13:49
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: 1971 M-63 vaihteisto ?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2057
1971 M-63 vaihteisto ?
Hei,
Osaisiko joku tietäjä kertoa vaihdelaatikostani jotain.
Itäpyörät on itselleni uusi tuttavuus ja vielä toistaiseksi suhteellisen suuri kysymysmerkki.
Pyörään on edellisen omistajan toimesta vaihdettu uusi ajamaton moottori 650 12V joskus n.10-15 vuotta sitten. Moottori taisi olla 1998 vm ...
Osaisiko joku tietäjä kertoa vaihdelaatikostani jotain.
Itäpyörät on itselleni uusi tuttavuus ja vielä toistaiseksi suhteellisen suuri kysymysmerkki.
Pyörään on edellisen omistajan toimesta vaihdettu uusi ajamaton moottori 650 12V joskus n.10-15 vuotta sitten. Moottori taisi olla 1998 vm ...