Haku löysi 11 tulosta

Kirjoittaja Tumppi72
20.05.2018 20:46
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
Vastaukset: 4
Luettu: 1940

Re: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan

Vaihteisto korjattu.

Pakkirattaan siirtäjä ahdisti vaihteensiirtäjää, korjattu poistamalla turhat osat laatikosta.

Nyt pelittää jalallakin, pakkia tosin ei enää ole mutta scrambler solossa ei pakkia tarvita.

Olipa yksinkertainen vaihteisto ja muutenkin hyvässä kunnossa, muutama uusi stefa ja ...
Kirjoittaja Tumppi72
19.05.2018 21:50
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
Vastaukset: 4
Luettu: 1940

Re: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan

Voihan pökäle, pitänee purkaa loota ja kattoa mitä se on syönyt.

Korjataan tämä niin ei keräänny isoa kasaa varaosia nurkkiin.

Kiitokset jälleen tuesta.

Koettelloo koettelloo, ois ollu kiva käydä vähän pidemmällä kun kotikadulla...

Pitää ajaa Kawalla siinä toimii vaihdelaatikkokin.
Kirjoittaja Tumppi72
19.05.2018 21:17
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan
Vastaukset: 4
Luettu: 1940

Ural M-63 pakillinen loota, apuja tarvitaan

Heips,

650 KV 12v Ural käy ja kukkuu kuin unelma, Jikovit toimii todella hienosti ja avarat putket luo todella tymäkät sävelet :violin:

Laatikko on sitten hieman oudompoi lintu itselleni.

Matti neuvoi jo aiemmin vaihdekaavion olevan 1 alas loput ylös.

Olen katsellut Youtubesta ja kaikkialta ...
Kirjoittaja Tumppi72
19.05.2018 20:58
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Kansiventtiili kärjetön
Vastaukset: 11
Luettu: 3691

Re: Kansiventtiili kärjetön

Kiitokset kaikille neuvoista.

Johan rupesi Urali käymään kun sai uuden sytkän paikalleen.

Uudempi malli toimii ku Moskovan junan vessa ja kipinä tuli heti kylään kun piuhat oli kiinni.
Kirjoittaja Tumppi72
13.05.2018 20:43
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Kansiventtiili kärjetön
Vastaukset: 11
Luettu: 3691

Re: Kansiventtiili kärjetön

Unohtui mainita että pyörää on rakenneltu edellisen omistajan toimesta ja itseni, aika vähän oli mitään alkuperäistä mukana.

Uusi tarvike mallin virtalkukko asennettu ja virtaa tulee oikein komeasti siihen suuntaan minne sitä tarvitaan.
Kirjoittaja Tumppi72
13.05.2018 20:41
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Kansiventtiili kärjetön
Vastaukset: 11
Luettu: 3691

Re: Kansiventtiili kärjetön

uralinsytkä.jpg
Tämmönen pökäle siellä on, kokeilin uuden mallin puolalla ja vanhalla joka kuvassa näkyy.

Ei kipinöi kummallakaan.

Tarviiko tämä sytkä vielä ohjainmodulin / laitteen. Sellaista ei mopon mukana tullut?
Kirjoittaja Tumppi72
12.05.2018 23:10
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Kansiventtiili kärjetön
Vastaukset: 11
Luettu: 3691

Re: Kansiventtiili kärjetön

Kiitokset Matti nopeasta vastauksesta.

Ei kipinöi vaikka kaikki on kytketty kuten pitääkin?

Osaako joku kertoa välyksen pyörijän ja pickupin välillä?

Löytyykö vastusarvoja modulin mittailuun?

Kone on uusi mutta vanha joten sytkäkin on oletettavasti uusi.

Kone on ollut joskus käynnissä koska ...
Kirjoittaja Tumppi72
12.05.2018 22:02
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Kansiventtiili kärjetön
Vastaukset: 11
Luettu: 3691

Kansiventtiili kärjetön

Oi tietäjät apujanne tarvitaan.

Ostin jokusen aikaa sitten 1971 Uralin johon on vaihdettu uusi moottori. Koneen vuosimalli 1998 tai 1999 650 12v

Pitäsisi laittaa tulille mutta arveluttaa sytkämodulin / puolan kytkentä.

Kärjettömässä on netin mukaan on ihan järjestään aina kolme johtoa, musta ja ...
Kirjoittaja Tumppi72
13.03.2018 14:33
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: 1971 M-63 vaihteisto ?
Vastaukset: 4
Luettu: 2057

Re: 1971 M-63 vaihteisto ?

Hyvä homma.
Kirjoittaja Tumppi72
13.03.2018 14:04
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: 1971 M-63 vaihteisto ?
Vastaukset: 4
Luettu: 2057

Re: 1971 M-63 vaihteisto ?

Kiitokset, ihmettelin tosiaan tuota käsivaihtajan vipua. Ei siitä toisaalta haittaakaan ole vaikka jättäisi paikalleen.

Onko näissä vaihdekaavio 1 alas loput ylös sekä vapaa 1 ja 2 välissä?
Kirjoittaja Tumppi72
13.03.2018 13:49
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: 1971 M-63 vaihteisto ?
Vastaukset: 4
Luettu: 2057

1971 M-63 vaihteisto ?

Hei,

Osaisiko joku tietäjä kertoa vaihdelaatikostani jotain.

Itäpyörät on itselleni uusi tuttavuus ja vielä toistaiseksi suhteellisen suuri kysymysmerkki.

Pyörään on edellisen omistajan toimesta vaihdettu uusi ajamaton moottori 650 12V joskus n.10-15 vuotta sitten. Moottori taisi olla 1998 vm ...