Haku löysi 9 tulosta
- 21.06.2025 14:34
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: 6v laturin koekäyttö porakoneella?
- Vastaukset: 33
- Luettu: 23267
Re: 6v laturin koekäyttö porakoneella?
Sehän se Dynamo C on.
Kiitos akku vinkeistä. On niidenkin kestävyyden kanssa ollut harmia. Joka kesä uusi akku... Jos vaikka seuraavaksi tuollainen parempi. Minun eka akku ämmässa kestikin monta vuotta. Siihen aikaan tuli happopatruunat erikseen. Kaipa nykyisin myydään sitten hyllyssä seisoessa ...
- 01.05.2024 22:15
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Kuka urhoollinen?
- Vastaukset: 253
- Luettu: 136333
Re: Kuka urhoollinen?
Kuka urhoollinen mahtoi olla tänään Joensuussa vappu tapahtumassa raviradalla? Punainen elää nähnyt neppari vaunulla oli jos oikein näin
Ei perhana kerinnyt morjestaa kun meni koko päivä radan portilla selvittämässä kuka menee minnekin....
- 29.03.2024 16:59
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Varoitus If vakuutusyhtiön liikennevakuutuksista - 25€ maksu liikennekäytöstä poistetusta ajoneuvosta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 4071
Re: Varoitus If vakuutusyhtiön liikennevakuutuksista - 25€ maksu liikennekäytöstä poistetusta ajoneuvosta
Tämän huomasin itse jo vuos sitten kun alkoivat autoista perimään moista. Pääsi helposti eroon kun emännän nimiin vaihteli autoja kun ei vakuutusyhtiö oikein ollut halukas irtisanomaan vakuutusta. 6 autosta kertyisi jo vuodessa ihan hyvä määrä kahisevaa. Kun omistajuutta vaihtaa vehkeestä mikä ...
- 26.09.2023 23:15
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: K-pyörä matkustajan kanssa ilman vaunua
- Vastaukset: 26
- Luettu: 3677
Re: K-pyörä matkustajan kanssa ilman vaunua
Vahoissa pyörissä takaswingi muljuu kumien varassa. Vaunajossa asialla ei ole suurempaa merkitystä. Mutta soolona ajaessa ne 60 vuotta täyttäneet vanhat kumet antaa lisänsä ajonautintoon.
KMZ laittoi soolomalleihin oikeat laakerit 90-luvulla. Dneprin soolossa oli kartiolaakerit kiristimillä ...
- 19.09.2023 21:13
- Keskustelualue: Runko
- Aihe: Rengaskaupoilla
- Vastaukset: 612
- Luettu: 262234
Re: Rengaskaupoilla
Kun täällä puhe eri renkaista niin soolo pyörään hyvä laatuinen nappula rengas 4-19" kokoisena?
Heidenau ilmeisesti ois paras mutta onko mitas mistään kotoisin soolossa?
16" ei taita olla valintaa nappula renkaan paljon mitään, katu pintaisia kaikki ollu mitä tullut vastaan?
Heidenau ilmeisesti ois paras mutta onko mitas mistään kotoisin soolossa?
16" ei taita olla valintaa nappula renkaan paljon mitään, katu pintaisia kaikki ollu mitä tullut vastaan?
- 16.09.2023 16:26
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Liikkuvaa kuvaa..
- Vastaukset: 342
- Luettu: 157508
Re: Liikkuvaa kuvaa..
Justeerin tässä loppu kesällä bongasin saikun ohi kurvailevan :think: :dance:
Kivaa vaihtelua perus palikka pyöriin :dance:
Hieno homma! Minä olen ottanut asiakseni hoitaa päivittäisiä menojani mopolla aina kun se on mahdollista. Ajettavaksi nämä on tehty. Tule vaan moikkaamaan, jos joskus ...
- 15.09.2023 23:36
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Liikkuvaa kuvaa..
- Vastaukset: 342
- Luettu: 157508
Re: Liikkuvaa kuvaa..
Justeerin tässä loppu kesällä bongasin saikun ohi kurvailevan
Kivaa vaihtelua perus palikka pyöriin
Kivaa vaihtelua perus palikka pyöriin
- 14.09.2023 21:59
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: K-pyörä matkustajan kanssa ilman vaunua
- Vastaukset: 26
- Luettu: 3677
Re: K-pyörä matkustajan kanssa ilman vaunua
Etu teleskoopeissa ei tarvinnut ensin kun löytää hyvät ja suorat liukuputket. Sitten niihin hyvät /sopivat liukuholkit , tai tehdä ne esim POM muovista. Myös T-kappaleita on hyviä ja huonoja . Eli peri itämaiseen tapaan löytää/valikoida kaikista parhaat ja keskenää sopivasti toimivat/liukuvat osat ...
- 13.09.2023 22:24
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: K-pyörä matkustajan kanssa ilman vaunua
- Vastaukset: 26
- Luettu: 3677
Re: K-pyörä matkustajan kanssa ilman vaunua
Neppari MT-9 jonka tein joskun n. 10 vuotta takaperin oli tosi,tosi mukava pyörä ajaa soolona. Tärkeät asiat oli , hyvät pyöreät renkaat, pyöreät vanteet /tasapainossa, oikein säädetyt jarrut, jousituksen lasku ja pehmennys, kartiolaakerit ja nekin hyvin herkäksi säädetyt, toimivat ...