Miksi ne teki niin?
Miksi ne teki niin?
Toissa iltana ajeli hikvay kaheksaisella Raahesta etelään päin vievällä ossuuella koo-pyörällä. Autot ohitteli mua vaan siihenhän minä oon tottunu.
Sitte yks kakskymmenvuotias pemari jäi siihen roikkuun takapus... ööö... niinku takasuojan liepeille joksiki aikaa. Tuntu olevan jopa liika likellä.
Sitte se pemari ohitti ja takapenkkiläiset, kolome nuorta sälliä, nostivat peukkujaan jokkainen toisella käjellään. Toisesa käjesä niillä oli kalijapullot.
Siinä vaiheesa huomasin häirihtevän liikennekäyttäytymisen olleenki silikkaa ihhailua ja nostin oman vasemman yläraajani semmoseen LOORTI-tervehykseen. Olin nii otettu että.
No, eilen illalla sitte taas sytkyttelin samalla valtaväylällä ku kolome kimulia ijältään kymmenestä kolomeentoista ajelivat polokupyörillään keviänliikenteen väylää sielä viheralueen takana ja aistivat läsnäoloni ilimeisesti.
Ne kaikki kolome nostivat kans räpylänsä ylös! Minä soitin niille torvia.
Viime kesänä samolla seuvulla keskeytin yhen jalakapallopelin ohimennen. Palloki jäi kelluun puolentoistametrin korkeuteen ku tilanne oli nii yhtäkkinen ja sällit jähämetty paikolleen.
Mahanko olla itoli?
Sitte yks kakskymmenvuotias pemari jäi siihen roikkuun takapus... ööö... niinku takasuojan liepeille joksiki aikaa. Tuntu olevan jopa liika likellä.
Sitte se pemari ohitti ja takapenkkiläiset, kolome nuorta sälliä, nostivat peukkujaan jokkainen toisella käjellään. Toisesa käjesä niillä oli kalijapullot.
Siinä vaiheesa huomasin häirihtevän liikennekäyttäytymisen olleenki silikkaa ihhailua ja nostin oman vasemman yläraajani semmoseen LOORTI-tervehykseen. Olin nii otettu että.
No, eilen illalla sitte taas sytkyttelin samalla valtaväylällä ku kolome kimulia ijältään kymmenestä kolomeentoista ajelivat polokupyörillään keviänliikenteen väylää sielä viheralueen takana ja aistivat läsnäoloni ilimeisesti.
Ne kaikki kolome nostivat kans räpylänsä ylös! Minä soitin niille torvia.
Viime kesänä samolla seuvulla keskeytin yhen jalakapallopelin ohimennen. Palloki jäi kelluun puolentoistametrin korkeuteen ku tilanne oli nii yhtäkkinen ja sällit jähämetty paikolleen.
Mahanko olla itoli?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Keh. Tänään kävin parin (oman) teinitytön kassa isolla kirkolla ja vanhimainen (16V) ihmetteli isoon ääneen parkissa, jotta ".. eikö noi ihmiset oo ennen oikeaa moottoripyörää nähneet, kun kaikki tuijottaa suu auki???"
Oli siinä hymyssä piteleminen. Likalla ilmeisesti oli suunnattoman ajoviiman himmentämät korvat, kun oli ulostulo niin isolla päällä.

Oli siinä hymyssä piteleminen. Likalla ilmeisesti oli suunnattoman ajoviiman himmentämät korvat, kun oli ulostulo niin isolla päällä.
kopase tosta: 0440928192
ajelin aattona vävypoika ja neljä julmettua juhannuskoivua sivuvaunussa ,kylläpä oli immeisillä hauskaa.taisipa parilta jupilta kääntyä niskatkin nurin ku ohiajaessaan taaksepäin suu auki toljottivat. muilla oli suu virneessä.näimpä kerran tuolla laatokan rannassa ku ukko mätti perunasäkkiä vaunun kukkuroilleen, akka kipusi kuorman päälle .. synkeä sininen haiku,rapa roisku ja kuorma lähti liikkeelle. silloin mä päätin että joskus mulla on tuollainen ihmeellinen yhdistetty työ-ja huviajoneuvo..
Ennätys. Ehottomasti.
Sillä aikaa ku mustekalastin paffilaatikkua Koon tarakalle, oli kolome eri kyselijää/kommentaattoria Kookaupan parkkipaikalla.
Kaksvitonen miehenpuoli ja kakstoistakesänen pojjanloppi, vanahempi ällisteli merkkiä ja mallia nuorempi sano, että mahtava pyörä.
Ja lääst pat not liist. Rollaattorilla liikkuva kaheksakymppien mummeli kehu koota!!!! Ei voinu ku kiitellä.
Siinä sitä oli jo nostalkiaa.
"... arvostamme mummojenkin suosiota... " (Eppu N. Akun tehdas)
Sillä aikaa ku mustekalastin paffilaatikkua Koon tarakalle, oli kolome eri kyselijää/kommentaattoria Kookaupan parkkipaikalla.
Kaksvitonen miehenpuoli ja kakstoistakesänen pojjanloppi, vanahempi ällisteli merkkiä ja mallia nuorempi sano, että mahtava pyörä.
Ja lääst pat not liist. Rollaattorilla liikkuva kaheksakymppien mummeli kehu koota!!!! Ei voinu ku kiitellä.
Siinä sitä oli jo nostalkiaa.
"... arvostamme mummojenkin suosiota... " (Eppu N. Akun tehdas)
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Höh. Mitäs tähän sanotte: Ajelin omalla psykedeeliseks maalatulla romullani (m-72) täällä Tampereessa Amerikanlippupaita päällä ni bussillinen teini-ikäisiä neitoja (ties mitä luokkaretkeläisiä) ryntäs kaikki ikkunaan heilutteleen ja lähetteleen lentosuukkoja ja.. Onneks rock miehenä olen tottunut tälläseen mutta kuiteski. Matka jatku ja seuraavissa valoissa taas sama juttu paitsi että huomasin että nyt oli eri linja-auto. Vielä kolmaskin tällänen bussi vielä tuli niistä seuraavissa valoissa! Vakuutan tarinan olevan tosi vaikka epäilijöitä on ollutkin. Amerikka vapaa maa!
"Kuka käki olla läki"
Nonnih, ostin sitten näköjään statussymbolin ja kikkelinjatkeen tietämättäni :shock:
Eilen ehtoolla pari skodupimua heitteli lentosuukkoja, tänään bussipysäkillä neljän tyttelin kööri vikutti siihen malliin että vanhalla meinas mennä pykälät sekasin
Eikä ollu ekaa kertaa kun saa posetiivista huomiota, itse asiassa eniten noilla itäpyörillä näköjään saa 8)
Eilen ehtoolla pari skodupimua heitteli lentosuukkoja, tänään bussipysäkillä neljän tyttelin kööri vikutti siihen malliin että vanhalla meinas mennä pykälät sekasin
Eikä ollu ekaa kertaa kun saa posetiivista huomiota, itse asiassa eniten noilla itäpyörillä näköjään saa 8)