Nepukan ohjauslukko
Nepukan ohjauslukko
Morjens. Olen uusi tällä palstalla ja tallissa alkuperäiskunnosaa oleva 10-36 nepukka vm. -75. Tarkoitus viedä konttorille että sais kilpiin mutta tuo ohjauslukko puuttuu. Minulla ei siis ole koko hitsattua runkoa siellä saati lukkopesää. Mistä voisin kysellä sitä runko-osaa, muut saa tilattua sit vaikka viron puolelta
Re: Nepukan ohjauslukko
Terve
Tarkoitatko että siinä emäputkessa ei ole edes ohjauslukon paikkaa?? jos siinä ei sellaista ole ,itse kokeilisin rekisteröintiä ilman ohjauslukkoa, siitä erityisesti mainitsematta mitään...ja jos sitä alettaisi erityisesti penäämään niin sellaisen järjestäisin, koska näitä on wanhoja rekisteröity lukolla ja ilman..mutta jos siinä on tyhjä pesä ..niin silloin siihen olisi joku lukko hommattava...
Tarkoitatko että siinä emäputkessa ei ole edes ohjauslukon paikkaa?? jos siinä ei sellaista ole ,itse kokeilisin rekisteröintiä ilman ohjauslukkoa, siitä erityisesti mainitsematta mitään...ja jos sitä alettaisi erityisesti penäämään niin sellaisen järjestäisin, koska näitä on wanhoja rekisteröity lukolla ja ilman..mutta jos siinä on tyhjä pesä ..niin silloin siihen olisi joku lukko hommattava...
Viimeksi muokannut MATTI, 21.09.2017 19:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mulla ei ollut ohjauslukkoa eikä sitä kukaan siihen rekisteröinnissä vaatinutkaan
Kyllä ne täällä oli sitä vailla kun pyörää ja papereita kävin näyttämässä. Emäputkessa ei ole sitä lukon paikkaa ollenkaan
No sellaisia nillittäjiä taas löytyy..niin moottoripyöräpurkaamoille oli nuo rungot "ongelmajätettä" eli ainakin itse olen saanut niitä ..hae pois hintaan..katsoisin sellaisen rungon jossa olisi se perinteinen stormin tarvike lukon pesä..laikkaa sen irti ja hiukan heppaa kiinni nepukkaan ja uusi tarvike lukko....(kun siihen omaan tuskin avaimia löytyy)
Täältä löytyy tieto mistä alkaen lukko tarvitaan, haku löytää...