Videon otsikossa lukee "Ural M61 1961", mutta sen tiedon voi jättää omaan arvoonsa!
Katsokaapa millaisen etuvanteen Iigori on pyörään rakentanut kahdesta piparikeskiöstä! Tuplahihnat!
https://www.youtube.com/watch?v=_6xJMXQ0ZHw
No en tiiä..mä olen joskus sen navan kunnostanut ja laakeroinut uudelleen, mutta sen navan alkuperä ei oikein selvinnyt. Hd:n se ei ole, jonkun vanhemman ison japsin /Europyörän voisi olla , mutta varmuutta ei ole. Nuo pyörät on kyllä myytävänä jos kiinnostusta löytyy.hyvonenh kirjoitti: 01.03.2023 20:49 Ei tuo rumpu , mutta tiiätkö Matti minkä napa ja levy on tuossa kuvan keskimmäisessä pyörässä? Onko ihan urren omaa tavaraa? Tekis nääs mieli uusia soolon etulevy , siinä kun on semmonen ruski sovitekappale ja senkkiruuveilla umpilevy kiinni , ruostuukin vielä.
T.hh