Ajovermeitä.

Alueen säännöt
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:

Viestiin voi liittää selventäviä kuvia.

Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.

Merkitse otsikkoon tuotteen nimi ja kun kaupat on tehty muuta otsikkoon "Ostettu"

Yhteystiedot helpottavat kaupantekoa

Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita.

Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Vastaa Viestiin
kallek505
50
50
Viestit: 63
Liittynyt: 07.09.2022 04:36

Ajovermeitä.

Viesti Kirjoittaja kallek505 »

Terve. Kortti lähenee ja nyt olis hakusessa nepparin kans ajeluun vehkeitä. Jos löytyy ylimääräisenä niin saa tarjotella.
Hanskat nahkaiset, mielellään sais olla vähä vartta
(Sellaisia paksuja kuivia koppuroita on itselläkin joten kunnolliset)
Ajohousuja kokoo 56. Ajan tyyliin sopivat.
Ja ennen kun joku tulee sanoin että kaupasta saa niin saakin mutta tykkään vanhoista kamppeista enemmän ja niitä kumminkin jollakin lojuu käyttämättömänä kaapissa

Laittakaa täällä viestiä tai si puhelimeen nolla40188513seiska. Miel ensin viestillä kun en töitten puolesta aina oo tavotettavissa
Avatar
karppi
2000
2000
Viestit: 2026
Liittynyt: 11.10.2007 16:56

Re: Ajovermeitä.

Viesti Kirjoittaja karppi »

:shifty:
Viimeksi muokannut karppi, 07.05.2026 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
karppi
2000
2000
Viestit: 2026
Liittynyt: 11.10.2007 16:56

Re: Ajovermeitä.

Viesti Kirjoittaja karppi »

Jos kiinnostaa,niin höpistään puhelimessa lisää.
Vastaa Viestiin