Lähden ajelee..

Vastaa Viestiin
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Jaahans siitä se lähtee...

Satama
Satama
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve
Kuressaaren Piispanlinna
Kuressaaren Piispanlinna
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Ja sitten Latvia, ei ole latin latia...

Latvia
Latvia
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään oli taas joka keväiset Lyylin päivän Lyylinpuiston kekkerit..Lyylinpuisto sattuu olee meidän "takapihalla" että siksi sen muistaa/huomaa kyllä. Komee ilma ja kivasti pöhinää koko päivä..Kävin vielä iltasella kattoo onko tanssilavalla jo jauhot laattialla,,alkaa olee..
002.jpg
002.jpg (323.58 KiB) Katsottu 4711 kertaa
001.jpg
001.jpg (279.99 KiB) Katsottu 4711 kertaa
Avatar
valtsy
75
75
Viestit: 78
Liittynyt: 13.02.2011 10:38
Paikkakunta: Pöytyä / Kyrö (Varsinais-Suomi)

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja valtsy »

Kyllä K pyörälläkin pääsee 80km/h 😂 ..piti rompetorille mutta oli kirkon parkkipaikka mihin matkalla torppasin niin pyhä ettei enää iskenyt edes kipinää 😇 ..tai sitten kotipaikka uskollisena havaittiin että ollaan väärän kirkon nurkalla 😂
Liitteet
DSC_4360.JPG
Avatar
Kaljee
600
600
Viestit: 697
Liittynyt: 04.08.2022 18:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Kaljee »

valtsy kirjoitti: 23.05.2026 22:35 mutta oli kirkon parkkipaikka mihin matkalla torppasin niin pyhä ettei enää iskenyt edes kipinää 😇
Se on katos nykypäivänä piruntorjuntalaitoksellakin päällä tämä jatkuva asiakkaiden houkuttelu, sammutti kynttilät pyörästä niin että olisit tullut sisälle asti etsimään uutta voimaa :)


K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Avatar
valtsy
75
75
Viestit: 78
Liittynyt: 13.02.2011 10:38
Paikkakunta: Pöytyä / Kyrö (Varsinais-Suomi)

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja valtsy »

Juu ..joskus nuorena kahden piruntorjunta aseman välissä asuneena tunnistan tämän ilmiön .. oletettavasti syyllinen oli akku jlsta ei piisannu kisua kipinän kehittämiseen 6V kun ei tarvi puolta volttia uupua...täytyy tsekata lataus 🤔 ..kyl se tuossa ehtoolla kun oli laturissa ollu kiinni niin yskäs kohtuullisen helposti römpöttämään ..tosin puolen yön aikaan paljoa naapureita kehannu häiritä nii jäi lataukset mittaamatta ..vaan on se ehtoo tänäänkin..
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Põltsamaa Hullava Naise pubi

Põltsamaa Hullava Naise pubi
Põltsamaa Hullava Naise pubi
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Kaljee
600
600
Viestit: 697
Liittynyt: 04.08.2022 18:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Kaljee »

Ulkomailla ovat pubitkin kuin pieniä linnoja tai kirkkoja, tyylikkäitä ja luotu kestämään :mrgreen:
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Ajatuksia herättävä muistomerkki Tallinnassa >>>>>> Virolaisten kommunismin uhrien muistomerkki






Mobili muistomerkki
Mobili muistomerkki
Ps oma pärrä on liikkuva monumentti ja kertoo samasta asiasta

:pray:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään oli taas Ahveniston moottoriradalla joka viikkoinen harraste maanantai..ja porukkaa ihan kivasti. Muutama näpsy kentältä..
010.jpg
010.jpg (123.79 KiB) Katsottu 4569 kertaa
003.jpg
003.jpg (147.24 KiB) Katsottu 4569 kertaa
002.jpg
002.jpg (131.04 KiB) Katsottu 4569 kertaa
001.jpg
001.jpg (112.54 KiB) Katsottu 4569 kertaa
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään oli kaunis alkukesän päivä..nenään tuli jostain tuoreen kahvin ja pullan tuoksua..vwmopokin pihalla ihan kun olis jo hieman hörähtänyt...No mopolla siitä käymään Saloisten kyläkaupalla, jossa olikin jo lämpimät pullat ja tuoretta kaffee..maisemat on aina komeat ja tosi hienot ajoreitit monesta suuntaan..ai että! En tiedä, mutta taisin olla ensimmäisien asiakkaiden joukossa.
003.jpg
003.jpg (437.74 KiB) Katsottu 4377 kertaa
005.jpg
005.jpg (271.91 KiB) Katsottu 4377 kertaa
kallek505
50
50
Viestit: 63
Liittynyt: 07.09.2022 04:36

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja kallek505 »

Kuvaa en ole ottanut muualta kuin ekasta ajelusta kortin saannin jälkeen. Sen päälle on vajaa 300 kilsaa pöristelty viikonlopun aikana ja tänään kävin töissä testaamassa että laturi lataa. Ja latasihan se. Yksi kuva riisikkalan kulmilta teille olkaa hyvät
Liitteet
IMG_20260529_142632.jpg
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Hyvä meno ja muutamat tutut tuli nähtyä...


Mommila kyläpuoti
Mommila kyläpuoti
Sivuvaunupärrät
Sivuvaunupärrät
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Mopopekat oli mennyt Vääksyn ohi, kun ilmassa leijui vieno kaksitahtiöljyn tuoksu...


Vääksy
Vääksy
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Kaljee
600
600
Viestit: 697
Liittynyt: 04.08.2022 18:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Kaljee »

Kinkeriä ja kokoontumista olisi vaikka millä mitalla, enää puuttuu vain oma osallistuminen...

Jokohan vihdoin oltaisiin remontista voitolla, ja nyt voisi hieman kiriä pyörän saamaa etumatkaa kiinni? Uusi laturi lataa hienosti, mikään ei syttynyt tuleen, takapyöräkin pysyi tällä kertaa yhtenä kappaleena. Kyllä maittoi taas ajella kylää ympäri ja morjestella peukkua näyttäville kävelijöille :mrgreen: Ja huomiona, ajovalot päällä keskellä päivää, nyt kun sitä virtaa riittää vaikka tyhjäkäynnillä käytellä (ainakin hetken...)

Kävin hakemassa päivän sapuskat paikallisesta ravintelista hieman ennen sulkemisaikaa. On se taas helppoa tuo ruokalähettinä toimiminen :lol:

Lättyä ja kebabeläintä.jpg
Lättyä ja kebabeläintä.jpg (80.92 KiB) Katsottu 4226 kertaa
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Eilen ,perjantaina, kävästiin rouvan kanssa mopolla Karkkilan rompepäivillä...oli vielä hieman hiljasta, mutta porukkaa isolla alueella ihan kivasti. Oli hyvä ilma ajella kyllä..
003.jpg
003.jpg (229.92 KiB) Katsottu 4167 kertaa
001.jpg
001.jpg (204.62 KiB) Katsottu 4167 kertaa
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään metsäreisulla näky jo alkavan kanttarellejä pukkaa ...ai että ,,viikon päivät niin saa jo paremman saaliin kun tänään.
004.jpg
004.jpg (333.37 KiB) Katsottu 4107 kertaa
002.jpg
002.jpg (359.99 KiB) Katsottu 4107 kertaa
001.jpg
001.jpg (402.95 KiB) Katsottu 4107 kertaa
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään kipasin perinteisesti Jussin alla..Selinin Marjatilalla hakee mansikoita...olihan komeet ja makeat mansikat taas. On kyllä täälläpäin paras marjatila mitä tiedän. Omistaja antoi maistiaisia eri lajikkeista ja perso valitsi tietysti isommat ja makeimmat... ai että..rouvakin hymyili leveemmin kun moporeisusta tuli mansikka roveet kourassa. :dance:
001.jpg
001.jpg (285.18 KiB) Katsottu 3997 kertaa
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään oli Mommilan mopo ilta..mukavasti porukkaa, ja ilma suosi.
006.jpg
006.jpg (312.8 KiB) Katsottu 3634 kertaa
001.jpg
001.jpg (358.75 KiB) Katsottu 3634 kertaa
Avatar
JuhaK71
800
800
Viestit: 858
Liittynyt: 04.09.2023 07:03
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja JuhaK71 »

Kävin eilen pari kertaa postilaatikolla 😁
Avatar
JuhaK71
800
800
Viestit: 858
Liittynyt: 04.09.2023 07:03
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja JuhaK71 »

Uskaltauduin peräti kirkonkylälle terästettyäni vaihteistoöljyn molybdeenisulfidi-lisällä. Jospa se tästä...
kallek505
50
50
Viestit: 63
Liittynyt: 07.09.2022 04:36

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja kallek505 »

Käytiin rouvan kans juhannusajelulla. Valkeakoski-Pälkäne-Vehoniemi-Kangasala-Valkeakoski. Herättää aikalailla tää ämmäntappaja hilpeyttä. Ropleemia ei matkalla ollu ja vehoniemen korvapuustijäätelö oli hyvää
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

kallek505 kirjoitti: 20.06.2026 17:54 Käytiin rouvan kans juhannusajelulla. Valkeakoski-Pälkäne-Vehoniemi-Kangasala-Valkeakoski. Herättää aikalailla tää ämmäntappaja hilpeyttä. Ropleemia ei matkalla ollu ja vehoniemen korvapuustijäätelö oli hyvää
Jos rouvakin hymyilee..kaikki hymyilee.. :lol:
kallek505
50
50
Viestit: 63
Liittynyt: 07.09.2022 04:36

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja kallek505 »

Oli kuulemma mukavaa. Vauhtikin on ihan sopiva, vähän kun sais noita tangon tutinoita pois väli nopeuksilla. Ja testailin taas pikkuisen. Ensin ylämäkeen tasakaasulla ja ryytyy mutta seuraavaan annoin kapulasta komentoo oikein kunnolla ja kyllä kipittää. Mahtava on tuo vääntävä moottori. Jos kaikki taivaankappaleet on kohdallaan tällä kuljetaan ens viikko töihin. Siellä nyt tietty on enemmänkin käyty jo kun on mukavan rauhallinen väli ajella
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänää ajeltiin rouvan kaa kulttuurimaisemissa..ja vielä lopuksi ,Lempi kahvilassa. kaffet ja palat kakkuu..ai että ,oli kyllä hieno ilma mopoilla.
010.jpg
010.jpg (317.07 KiB) Katsottu 85 kertaa
009.jpg
009.jpg (232.75 KiB) Katsottu 85 kertaa
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

kallek505 kirjoitti: 21.06.2026 10:57 Oli kuulemma mukavaa. Vauhtikin on ihan sopiva, vähän kun sais noita tangon tutinoita pois väli nopeuksilla. Ja testailin taas pikkuisen. Ensin ylämäkeen tasakaasulla ja ryytyy mutta seuraavaan annoin kapulasta komentoo oikein kunnolla ja kyllä kipittää. Mahtava on tuo vääntävä moottori. Jos kaikki taivaankappaleet on kohdallaan tällä kuljetaan ens viikko töihin. Siellä nyt tietty on enemmänkin käyty jo kun on mukavan rauhallinen väli ajella
Jos maantiellä ajaa, niin vannekehien/vanteiden vaihto on melkein tehtävä..alkuperäiset on parhaimmillaankin vain kohtuulliset,,ja pahimmillaan,, sanoin kuvaamattomat. Mutta ne onkin usein tarkoitettu hiekkateille, tai pommitetulle kestopäälysteelle, ja pienille nopeuksille.
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Kesän parhaat herkut Hollolan kk... 👍

Banguran Mansikka
Banguran Mansikka
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Militaria museo Hämeenlinna...

Hämeenlinna
Hämeenlinna
Ps jospa vielä ehtii Ahvenistolle
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Normi homma...

Ahvenisto
Ahvenisto
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Vastaa Viestiin