Tuninkia

Vastaa Viestiin
perttike
25
25

Tuninkia

Viesti Kirjoittaja perttike »

Satuin käymään autotarvikeliikkeessä ja sieltä tarttuu mukaan SONAX-tahnaa ja huopalaikkoja.
Tämä viikonloppu menikin sitten kiillotushommissa. Tuli kiilloteltua pakoputket, venttiilikopan kannet, laturi, katkojan koppa ja pyörän navat. Kyllä se alkaa Ukrainan alumiinikin kiiltää, kun tekee kiillotusoperaation tarpeeksi monta kertaa. Kiiltoa on kohta kuin Harrikassa. Lohko ja sylinterit vielä himottaisi, mutta pitänee säästä ne ensi talven hommiksi.Tosi tehokasta tahnaa.
Niin ja sitten vielä asentelin sivuvaunuun oikein kojelaudan, alumiininen johtokourun pätkä. Ja siihen sitten tupakansytytin, kypärämikrofonin keskusyksikkö ja radio/Cd-soitin. Kaiutinjohdotukset vetelin tuulisuojan luokse. Vielä kun löytäisi kaiuttimet, niin kyllä sitä passaisi taukopaikoilla kuunnella mitä STT:llä on kerrottavaa tai panna levy pyörimään ja kuunnella vaikka laulut: Uralin pihlaja ja Viimeisen kerran katson Dniepriin.
Peräkärrykin tuli pohjamaalattua. Vielä kun saisi pintamaalin niin, ei muuta kuin, paanalle. Siihenkin laitoin pistokkeen jääkaappia varten. Eipähän eväät ja juomat lämpene matkalla.
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Vaatii ainaki kuuvenkymmenen amppeeritunnin akun tuommoset tuuningit?
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Karppa
1750
1750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karppa »

lisääppä peräkärriin 12 v kahvinkeitin...muurikka ja pari kokkoontaitettavvaa retkituolia lisättynä retkipöyvällä ni jopa on köyhä kansa ihimeissään taukopaikalla ku uralisti keittelee kahvetta ja syöpi muurinpohojalettuja mansikkahillon kera ja jäläkiruuvaksi liekitettyja bannaania tahi viherpippurimansikoita...neki tietenki liekitettynä hyvällä konjamiinimehulla :lol:
perttike
25
25

Viesti Kirjoittaja perttike »

Mistä se Rooppovi tiesihi minun akun koon? Ootko pyöräilly täällä Näläkämailla päin ja käynyt kurkistamassa minun autotalliin ja Dnieprin sivuvaunuun?
Karpalle kiitoksia ideoista. Harkitaan vakavasti. Mutta kyllä täällä meidän korkeudella on herättänyt "hilpeyttä" jo pelkästään tuo pyörä ja sivari. Jos siihen lisätään vielä peräkärry ja muurikkapannut ja kahvinkeittimet, niin saanee ruveta pelkäämään pakkohoitoon ottoa.
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Kah miliisin takakontissa on muuten paikka justiin 60Ah akulle, se vakio kakkulaatikko-Laatokan patteri :-D
Mulla on kyllä vaan 24Ah, ja puolet tilasta varaosille = takuu ettei koskaan hajoa ne paikat :wink:
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Karppa
1750
1750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karppa »

laita kypärään tarra että kylähullu....saat olla rauhassa ..mullakin on ollu jo muutaman vuuen..ainoa haitta on ollu se että pyysivät kesänäytelmään kysseeiseen rooliin

mulla on akku 75 ah...oli emännälle heleppo selittää että autoonhan minä tätä ku tossa nelipyöräsessä on sellanen..
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja sropov »

perttike kirjoitti:Mistä se Rooppovi tiesihi minun akun koon? Ootko pyöräilly täällä Näläkämailla päin ja käynyt kurkistamassa minun autotalliin ja Dnieprin sivuvaunuun?
Karpalle kiitoksia ideoista. Harkitaan vakavasti. Mutta kyllä täällä meidän korkeudella on herättänyt "hilpeyttä" jo pelkästään tuo pyörä ja sivari. Jos siihen lisätään vielä peräkärry ja muurikkapannut ja kahvinkeittimet, niin saanee ruveta pelkäämään pakkohoitoon ottoa.
Kahtoppa kohasta "tiänposkes", mitä oot ihte kirijottanu. Arvaus onki nimittäin pelekkää sisälukutaitua. En aio ottaa poppamiehen viittaa harteilleni:
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Vastaa Viestiin