ehottaisin semmosta käytäntövä roikkaralliin jotta jokkainen tälle voorumille kirjautunu laittas teltaan tai muuhun majoitusvarusteeseen näkyville käyttäjätunnuksen.....
luulen että siitä on iloa ja hyötyä monellekin.Palstalla tuntuu olevan paljo asiantuntijoita sekä huumorukkoja joihi varmaan olis monen meikäläisen kaltasen vasta-alakajan mukava tutustua...
:shock:
Merkkausta
Mitä varten ne Uralroikan rallit aena pietään niin "syrjässä"? Jos piettäsiin joskus vaikkapa Gasbadin Rooppovin reviirillä, eli sen lähiseuvulla, niin voesin minähi osallistuo, kottoa pittäen. Eikö se oeskin Keski-Suomea? Mutta, jos Lappeenrantaan, niin varmaan pitäs laettaa Niepri auton peräkärryyn ja tuuva sillä kokkoontumisaluveen aijan taakse. Oesi muuten liijan riskaapelia hommoa. Eihän sitä vielä tiijä, vaekka tulisinnii. Ottakaahan Stropov, Taisto, MT-11 ym.siellä päin oleilevat ja hommatkaa seuraava Uralroikan ralli sinne jokilaaksoihin tai Oulun seuvulle.
Ja kyllä se käyp katteeksi toas tuota Stropovia, se ajeli vappuna kirkkoon. Ja minä vappuaamuna emäntää kyytiin outellessa kierrin pari kertoa meijän pottupellon, lämmittelykierroksia. Toiselta kierrokselta palatessa moksahti ja meno loppu kuin seinään. Tiaknoosi oli myöhemmin, että kartaanin ristikko levisi. Lievästi sanoen v...tti! No jospa patom letom vsö normalna!!!!!!!!!!
Ja sitten ajelin Vappu-ajelua ruohonleikkurilla, keräsin menneen kesän lehtiä pihalta.
Ja kyllä se käyp katteeksi toas tuota Stropovia, se ajeli vappuna kirkkoon. Ja minä vappuaamuna emäntää kyytiin outellessa kierrin pari kertoa meijän pottupellon, lämmittelykierroksia. Toiselta kierrokselta palatessa moksahti ja meno loppu kuin seinään. Tiaknoosi oli myöhemmin, että kartaanin ristikko levisi. Lievästi sanoen v...tti! No jospa patom letom vsö normalna!!!!!!!!!!
Ja sitten ajelin Vappu-ajelua ruohonleikkurilla, keräsin menneen kesän lehtiä pihalta.
-
Rauli