Museointi
Museointi
Museo katsastetut pyörät (myös autot ) ovat hienoja ja ovat vaatineet suuren määrän työtä ja kärsivällisyyttä.
Kukahan on keksinyt säännöt ja määräyksen niiden saamiseksi M.R rekisteriin ? IÄN ymmärrän mutta olen vuosia ihmetellyt muutamaa asiaa! Mielestäni M.R. ajoneuvot vois olla teknisesti huippukuntoisia,alkuperäisiä mutta niissä voisi näkyä ajan ja käytön aiheuttamat patinat ( lommot,naarmut,pienet korjaukset ja jopa pintaruosteet.
Se olisi Museointia mikä ehkä kertoisi paljon menneistä vuosista !! Itse EN MUSEOI ! :shock: Ajelen vain
Minunkin -75:lla on kuljetettu lampaita ja vasikoita naapurimaassa (olen itse nähnyt). Ihmiset joutuvat vanhettuaan Vanhainkotiin ELI TYTTÖ-JA POIKAMUSEOON eikä heitäkään paklata,maalata ja korjata uuden näköisiksi! Harmin paikka ! MUSEOINTIA KUNNIOITTAEN ! :shock: KARJALASTA KAJAHTAA !!!
Re: Museointi
[quote="viikuna2"]Museo katsastetut pyörät (myös autot ) ovat hienoja ja ovat vaatineet suuren määrän työtä ja kärsivällisyyttä.
Kukahan on keksinyt säännöt ja määräyksen niiden saamiseksi M.R rekisteriin ? IÄN ymmärrän mutta olen vuosia ihmetellyt muutamaa asiaa! Mielestäni M.R. ajoneuvot vois olla teknisesti huippukuntoisia,alkuperäisiä mutta niissä voisi näkyä ajan ja käytön aiheuttamat patinat ( lommot,naarmut,pienet korjaukset ja jopa pintaruosteet.
Se olisi Museointia mikä ehkä kertoisi paljon menneistä vuosista !! Itse EN MUSEOI ! :shock: Ajelen vain
Minunkin -75:lla on kuljetettu lampaita ja vasikoita naapurimaassa (olen itse nähnyt). Ihmiset joutuvat vanhettuaan Vanhainkotiin ELI TYTTÖ-JA POIKAMUSEOON eikä heitäkään paklata,maalata ja korjata uuden näköisiksi! Harmin paikka ! MUSEOINTIA KUNNIOITTAEN ! :shock: KARJALASTA KAJAHTAA !!![/quote]
Joo näihän sen pitäis olla, en tiedä minkä vuoksi nuo museointi säädökset ovat tommoisiksi alunperin tehty, epäilen vakuutuyhtiöitä tai siitä suunasta tullutta painostusta, lisääntyis museopyörien määrä melkoisesti jos pelkästään tekniikka kunnostetaan, no oli miten oli itse ajan 52 vuotta vanhalla pyörällä joka ei ole museorekisterissä
Joo näihän sen pitäis olla, en tiedä minkä vuoksi nuo museointi säädökset ovat tommoisiksi alunperin tehty, epäilen vakuutuyhtiöitä tai siitä suunasta tullutta painostusta, lisääntyis museopyörien määrä melkoisesti jos pelkästään tekniikka kunnostetaan, no oli miten oli itse ajan 52 vuotta vanhalla pyörällä joka ei ole museorekisterissä