Museointi

Vastaa Viestiin
viikuna2
10
10

Museointi

Viesti Kirjoittaja viikuna2 »

Museo katsastetut pyörät (myös autot ) ovat hienoja ja ovat vaatineet suuren määrän työtä ja kärsivällisyyttä. :lol: Kukahan on keksinyt säännöt ja määräyksen niiden saamiseksi M.R rekisteriin ? IÄN ymmärrän mutta olen vuosia ihmetellyt muutamaa asiaa! Mielestäni M.R. ajoneuvot vois olla teknisesti huippukuntoisia,alkuperäisiä mutta niissä voisi näkyä ajan ja käytön aiheuttamat patinat ( lommot,naarmut,pienet korjaukset ja jopa pintaruosteet. :wink: Se olisi Museointia mikä ehkä kertoisi paljon menneistä vuosista !! Itse EN MUSEOI ! :shock: Ajelen vain :lol: Minunkin -75:lla on kuljetettu lampaita ja vasikoita naapurimaassa (olen itse nähnyt). Ihmiset joutuvat vanhettuaan Vanhainkotiin ELI TYTTÖ-JA POIKAMUSEOON eikä heitäkään paklata,maalata ja korjata uuden näköisiksi! Harmin paikka ! MUSEOINTIA KUNNIOITTAEN ! :shock: KARJALASTA KAJAHTAA !!!
MT
400
400

Viesti Kirjoittaja MT »

ASIAA!!! :twisted:
Jorma
200
200

Re: Museointi

Viesti Kirjoittaja Jorma »

[quote="viikuna2"]Museo katsastetut pyörät (myös autot ) ovat hienoja ja ovat vaatineet suuren määrän työtä ja kärsivällisyyttä. :lol: Kukahan on keksinyt säännöt ja määräyksen niiden saamiseksi M.R rekisteriin ? IÄN ymmärrän mutta olen vuosia ihmetellyt muutamaa asiaa! Mielestäni M.R. ajoneuvot vois olla teknisesti huippukuntoisia,alkuperäisiä mutta niissä voisi näkyä ajan ja käytön aiheuttamat patinat ( lommot,naarmut,pienet korjaukset ja jopa pintaruosteet. :wink: Se olisi Museointia mikä ehkä kertoisi paljon menneistä vuosista !! Itse EN MUSEOI ! :shock: Ajelen vain :lol: Minunkin -75:lla on kuljetettu lampaita ja vasikoita naapurimaassa (olen itse nähnyt). Ihmiset joutuvat vanhettuaan Vanhainkotiin ELI TYTTÖ-JA POIKAMUSEOON eikä heitäkään paklata,maalata ja korjata uuden näköisiksi! Harmin paikka ! MUSEOINTIA KUNNIOITTAEN ! :shock: KARJALASTA KAJAHTAA !!![/quote]

Joo näihän sen pitäis olla, en tiedä minkä vuoksi nuo museointi säädökset ovat tommoisiksi alunperin tehty, epäilen vakuutuyhtiöitä tai siitä suunasta tullutta painostusta, lisääntyis museopyörien määrä melkoisesti jos pelkästään tekniikka kunnostetaan, no oli miten oli itse ajan 52 vuotta vanhalla pyörällä joka ei ole museorekisterissä :wink:
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

SAHK on se organisaatio joka on ollut eniten vaikuttamassa sääntöihin. Alussa silloinen AKE ja vakuutusyhtiöt sekä muut veteraaniajoneuvoyhdistykset olivat vahvemmin mukana, mutta nykyisin menee kyllä SAHKin piikkiin esim tämä MA-iän nosto 30 vuoteen.
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Vastaa Viestiin