wauu!!!!
Re: wauu!!!!
Muuramen rallissa olikin eräällä kaverilla moiset saappaat. Muuten hyvät, mutta sateella ei kannata lähteä baanalle.
M1800R
:D Terve
Mää olen kumiteräsaapas miehiä.

Mää olen kumiteräsaapas miehiä.

Valtuusto saappaat. Kumiteriä ei varmmankaan lueta Tomoffinlant-varusteisiin.
Seuraavaksi uniikkikappale suomalais-uralilaista kansanrunnoutta.
Mennesä Muuramen miitinkiin,
meni vettä saappaaseen ja liitinkiin.
Ja vielä ku sanottiin illalla "ku natt",
oli märkänä monella munat.
Seuraavaksi uniikkikappale suomalais-uralilaista kansanrunnoutta.
Mennesä Muuramen miitinkiin,
meni vettä saappaaseen ja liitinkiin.
Ja vielä ku sanottiin illalla "ku natt",
oli märkänä monella munat.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
- separaattori
- 2000

Puhuu kokemuksen äänellä
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
- separaattori
- 2000

mä oon ettiny sellasii Converse tai adidaksen nahkaisia pitkävartisia kenkiä ajoon, mutta ei tehdä ku tollee kauniimmalle osapuolelle. ei siis mahdu 46 kokoseen jalkaan =)
Rust in piece
Sieviläiset lumilukolliset pitkävartiset valtuustosaappaat. Ne pitävät veen perille asti.
Läpi eivät päästäneet kumpaankaan suuntaan vaan ylätäytön kautta hörppäsivät ja uuehko tinsulaatti-insulaatti teki takaperosen kapillaaari-ilimiön yhesä timex-kulijettajapukineen talavihousujen kans. Näijen mullistavien luonnoilimijöijen jäläkeen vettä oli saappaisa samavverran ku ois kahalannu Inarijäven itä-länsi suunnasa ulliveen aikaan rannalta toiselle.
Em. tapahtumat ei kuitenkaan aiheuttanu katkeimia ylleiseen hauskanpitohon retken määränpääsä.
Olihan meillä lystiä, olihan.
Läpi eivät päästäneet kumpaankaan suuntaan vaan ylätäytön kautta hörppäsivät ja uuehko tinsulaatti-insulaatti teki takaperosen kapillaaari-ilimiön yhesä timex-kulijettajapukineen talavihousujen kans. Näijen mullistavien luonnoilimijöijen jäläkeen vettä oli saappaisa samavverran ku ois kahalannu Inarijäven itä-länsi suunnasa ulliveen aikaan rannalta toiselle.
Em. tapahtumat ei kuitenkaan aiheuttanu katkeimia ylleiseen hauskanpitohon retken määränpääsä.
Olihan meillä lystiä, olihan.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.