kuvia sortavalasta
kuvia sortavalasta
tässä viimereissun kuvasatoa, jälkikasvu pyys kuvia minkalaisia taloja rajan takana on?
ja lopussa päästään itse asiaan
kuvat on lähes tulkoon kaikki otettu vauhdissa siis ajaessa.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c4og+r ... kuvat.html
sellanen vihree talo, sen takana on se varaosaputiikki josta saa jotain osiakin.
ja lopussa päästään itse asiaan
kuvat on lähes tulkoon kaikki otettu vauhdissa siis ajaessa.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c4og+r ... kuvat.html
sellanen vihree talo, sen takana on se varaosaputiikki josta saa jotain osiakin.
Re: kuvia sortavalasta
... Pitäiskö noihin nyt jotain sanoa :?
"Olen ilahtunut nähdessäni venäläisten pitäneen huolta ja edelleen kehittäneen Sortavalan talousalueen infrastruktuuria"
:evil: :twisted:
"Olen ilahtunut nähdessäni venäläisten pitäneen huolta ja edelleen kehittäneen Sortavalan talousalueen infrastruktuuria"
:evil: :twisted:
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
johan ol tuttavan näköstä. onkohan miten monta kerttoo tullijonossa oltu yhtäaikkoo tai sortavalan urali kaupassa. kerran viikkoon tulloo pyörähettyy tois puol rajjoo.
kerran tai kahesti viikkoon miekiin pistäyvyn tuolla puolen ja yleensä aamulla siis jo ennen klo 6 menossa sinne, ei miun siulluun sovellu tuo jonottaminen turhan takia, kuulin huhun että venäjä puoleta sais vain 8 autoo tunnissa laskee läpi, näin oli joku venäjän tullipomo määrännä ja näihän se menee silloin kun ne mustapukuset on vahtimassa.
mie ylleesä käyn iltasella kun tuo eukko vie aina auton päiväks. laskiskohan tuo naapuri jos uralilla kävis yrittämässä tuolle puolen . vois olla naapurilla olla hymyssä pitelemistä
Käy reilusti vain urrella, ei naapuri naura! Nimim. "kokemusta omaava"
Eiköhän moottori pyörällä pääse ilman mutinoita.
Traktorilla pitää olla venäjän liikenne hyväksyntä todistus tai joku vastaava.
Yks puoli tuttu oli yrittänyt sateisena päivänä kun ei voinut viljelyä tehdä venäjälle johndeerellä (noin 300 litraa tankit) kun asuu alle 50 kilsaa rajalta ja deere kulkee 50Kmh, Mutta miksi yritti johtui siitä että tankit oli tyhjät ja dieseli idässä parimarkkaa tai 20-30 centtiä halvempaa kuin suomessa halvin polttoöljy tuotuna.
Yrittäisin itsekin belaruksella 2005 mallinen GL (itse kehu haisee mutta on paras traktori millä olen ajanut) siinä on tankkia pari sataa litraa ja nyt yli 15 centtiä kalliimpaa on polttoöljy kun dieseli. mutta välimatkaa on 90Km rajalle et ei ihan vielä kannata viisumia laittaa ja ruveta kulkemaan tankille.
Traktorilla pitää olla venäjän liikenne hyväksyntä todistus tai joku vastaava.
Yks puoli tuttu oli yrittänyt sateisena päivänä kun ei voinut viljelyä tehdä venäjälle johndeerellä (noin 300 litraa tankit) kun asuu alle 50 kilsaa rajalta ja deere kulkee 50Kmh, Mutta miksi yritti johtui siitä että tankit oli tyhjät ja dieseli idässä parimarkkaa tai 20-30 centtiä halvempaa kuin suomessa halvin polttoöljy tuotuna.
Yrittäisin itsekin belaruksella 2005 mallinen GL (itse kehu haisee mutta on paras traktori millä olen ajanut) siinä on tankkia pari sataa litraa ja nyt yli 15 centtiä kalliimpaa on polttoöljy kun dieseli. mutta välimatkaa on 90Km rajalle et ei ihan vielä kannata viisumia laittaa ja ruveta kulkemaan tankille.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Mitenkäs Wärtsilän raja-asema(Venäjän puolella) näyttää pysyneen läjässä? Kiinnostaa, kun aikoinaan tuli oltua mukana sen rakennus-projektissa. Eikä ole itellä tullut moneen vuoteen mentyä siitä yli. Eikä venäläisetkään ole kuhtuneet sinne enää avajaisjuhlien jälkeen. Entäpä Wärtsilän kylä ja sen Hotelli Lux? Muistelen vieläkin "lämmöllä" sen suihku- ja saniteettitiloja.
Lämmintä vettä ei ollut, mutta russakoita oli ja tosi paljon.
Lämmintä vettä ei ollut, mutta russakoita oli ja tosi paljon.
Siellähän UAZitki pönötti kotikonnuillaan
Tarvisi kannen tiivitseen ja pari muuta osaa UAZ pakuprojektiin. Lukkoperän rattaat myös kiinnostaa, pakumalli kun jää helposti kiinni vaikka onki nelkku (kokemusta on).
Onkos forumilla kellään tämän sortin kontakteja?
Tarvisi kannen tiivitseen ja pari muuta osaa UAZ pakuprojektiin. Lukkoperän rattaat myös kiinnostaa, pakumalli kun jää helposti kiinni vaikka onki nelkku (kokemusta on).
Onkos forumilla kellään tämän sortin kontakteja?
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
jos on jotain kättä pitempää,siis mustaa valkoisella ja viellä venäjän kielellä, eikä oo kiire,niin saattashan tuota kysästä,kun seuraavan kerran käyn. dneprin osien kanssa oon ollu tuon virolaisen osatoimittajan kuvilla liikkeellä ja hyvin on pärjänny.
värtsilän kylä pyssyy nippa nappa pystyssä. suap laulloo jotta kaikki oli ihanasti kallellaan. rajaviivala huomovvaa ensimmäisen kerran valtion vaihtuvan kun kaikki vasttaan tulijat pyrkkii ajammaan sammoo kaisttoo. on meinaan semmonen monttu toisella kaistalla jotta tulloo mielleen että ois ollu parempi uralilla lähttee. nuapurin ukkohi kun ensimmäisen kerran talavella läks kyyttiin niin sano nuapurin puolelle piästtyy, jotta ois muuten vatupassille käyttöö.