Minulla kun on tuossa K-pyörä projektissa tuollaiset parilla napsulla säädettävät dneprin pumput ja tempaisin niistä eilen jouset pois, niin eihän siellä ollut enää mitään tapahtumia
Takaiskarit
Takaiskarit
Onko kellään ollut viimeaikoina nuo Dneprin "säädettävät" takaiskarit paloina ja hommannut niihin osia...meinaan että mitähän mahtaa tänäpäivänä maksaa täällä suomessa iskarien sisuskalut, vai kannattaako suunnata heti välittömästi katseet uusiin? (lue: helposti saatavilla olevat...eli en ala tilaamaan mistään huitsin nevadasta 6kk toimitusajalla kahta iskaria tai niiden sisuskaluja)
Minulla kun on tuossa K-pyörä projektissa tuollaiset parilla napsulla säädettävät dneprin pumput ja tempaisin niistä eilen jouset pois, niin eihän siellä ollut enää mitään tapahtumia
Oikeastaan nesteet oli korvautunut hiekalla (äänestä päätellen) ja toisen iskarin varsikin oli hinkannut "reiteen" senverran, että varsi oli silminnähden vinossa 
Re: Takaiskarit
Ilveksen Markulta ostin uuvvet hienot kromatut takaiskarit ...pikkusen pitemmät mutta kävi hienosti....rompepäivillä mulla oli iso laatikko iskarien uusia varaosia..Juippi osti kaikki ku sai halavalla....
Minultakin löytyy laatikollinen enemmän tai vähemmän kuluneita iskarinosia.
Ehkä niistä muutaman jollakin tavalla toimivan pystyisi kasaamaan.
Kaikkia sisä- ja ulkokaluja mukanan kyllä senverran on.
Laatikon saa (ja sisällönkin) jos jaksaa täältä lakeuksilta hakemaan lähteä.
Ehkä niistä muutaman jollakin tavalla toimivan pystyisi kasaamaan.
Kaikkia sisä- ja ulkokaluja mukanan kyllä senverran on.
Laatikon saa (ja sisällönkin) jos jaksaa täältä lakeuksilta hakemaan lähteä.
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Voiko tämä olla totta trauma, minä asustan ihan naapurikunnas :smt006
Voisiko noita tulla ihmettelemään tässä joku ehtoo?
Jos muuten on ehyet niin niitä tiivistekumeja saa varaosakauppiailta. Ja sen jenkin sivulla, joka ei oo mulla kirjanmerkeisä tällä konneella, on ohojeet korijuuseen. Joku vasta laittoi sen sivun linkiksi mutta enpä nyt tähän hättään muista kuka...
KKK
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo
Voit kyllä tulla mutta lähden sunnuntaiaamuna kymmenen päivän reissulle saksanmaalle. Siis joko tänä iltana tai sitten vasta puolentoista viikon päästä. Otappa yhteyttä. 044 5767711piippu kirjoitti:Voiko tämä olla totta trauma, minä asustan ihan naapurikunnas :smt006
TRauma
Ja täsähän se linkki: http://www.myural.com/servicing_shock_absorbers.htmMT-11 kirjoitti:Jos muuten on ehyet niin niitä tiivistekumeja saa varaosakauppiailta. Ja sen jenkin sivulla, joka ei oo mulla kirjanmerkeisä tällä konneella, on ohojeet korijuuseen. Joku vasta laittoi sen sivun linkiksi mutta enpä nyt tähän hättään muista kuka...
KKK
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo