Vanhoja vekottimia

Vastaa Viestiin
Timarmi

Vanhoja vekottimia

Viesti Kirjoittaja Timarmi »

Terve kaikille.
Piti oikein rekisteröityä, jotta saan tänne asiani kirjoitettua... :D

Kohtasin viime kesänä huomattavan määrän vanhoja Ural / BMW -osia ( ilmeisesti? ) Kauttuan ( Eura ) vanhan asemarakennuksen takaa ja kellarista. En tiedä kenen ovat ja onko jo ne ovat ns. yleisessä tiedossa. "Tarvitsija ottakoon selvää..." :wink:

Toinen - jos kiinnostaa - on vanha ( kuulemma ) ajokuntoinen IFA-moottoripyörä. Tämä on Valtimon pitäjässä Puukarin kylässä. Tarkemmat tiedot saa joulun jälkeen 040-8440885. Pyörän omistaa hieman erityislaatuiset veljekset kotitalon liiterissaä, joten ostaminen voi olla hyvin kimuranttia... :D :wink:
Pyörän tietoja ei ole, mutta saatan pyörähtää siellä liiterin takana joulun jälkeen.
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Re: Vanhoja vekottimia

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

ERKKA SUOMINEN, EURA 0400 526 307, osia ja pyörien maahantuontia.

Aika hankalasti vaan sai kiinni parisen vuotta sitten Erkkaa, ja jos aamuksi sopi treffit niin sai kauan odotella saapumista...
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
mt11
75
75

Viesti Kirjoittaja mt11 »

sama homma ja vitun kallista
orudis
25
25

Viesti Kirjoittaja orudis »

oh määki kerran kysäsin erkalta ic.49 ns.mustaaboxii makso jotain ziljoonabiljoonaa jäi ostamatta :lol:
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Se on kai joku geeni kun joitain kauppamiehiä riivaa, eli ovat myyvinään tavaraa, mutta pitävät niin huimia hintoja, ettei kukaan osta.

Esim. Hyvinkäällä on "antiikki"/käytetyn tavaran kauppa Saviaho.
Talo on täynnä rojua ja niissä ei ole hintoja. Sitten kun kysyt hintaa, niin hihasta vedetään jotain ihan älytöntä. :angry-cussingargument:
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
orudis
25
25

osa myyjistä ei vissiin haluakkaan oikeesti eroon niistä kai niihin kiintyy? jos joku kysyy laitetaan sellanen hinta että sillä rahalla saa 3-4.kpl tilalle :lol:
Säätäjä
300
300

Viesti Kirjoittaja Säätäjä »

orudis kirjoitti:osa myyjistä ei vissiin haluakkaan oikeesti eroon niistä kai niihin kiintyy
Moi. Itse olen enempikin kyr...ntynyt niihin myyjiin jotka ei osaa tai halua hinnoitella myymäänsä tavaraa vaan arvuuttelee ja pyytää ostajaa kertomaan "Mitä maksat?".. ja sitte kun erehdyt sanomaan itse miettimäsi hinnan niin myyjä nauraa ja sanoo "Onhan se hyvä avaus..." niinkö mä nyt prk...ele olisin jossain huutokaupassa ostamassa :angry-cussingblack:

Joten hatun nosto ihmiselle joka uskaltaa sanoa haluamansa hinnan. Siitä ostaja saa taitojensa mukaan yrittää hieroa hintaa sopivaksi tai poistua tyhjin käsin kotiin. Itse olen pyrkinyt myymään tarpeettomat tavarat sillä hinnalla jolla ne menee kaupaksi jos ne minulle on todellakin jäänyt tarpeettomiksi.

Eikä mitään ole jäänyt myydyksi :lol:
t.Timo
orudis
25
25

ompaha hyvät höpinät putkissa.
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

orudis kirjoitti:osa myyjistä ei vissiin haluakkaan oikeesti eroon niistä kai niihin kiintyy? jos joku kysyy laitetaan sellanen hinta että sillä rahalla saa 3-4.kpl tilalle :lol:
Toi on kyllä totta! ;-)

Kauan sitten 80-luvulla yksi isäntä halusi väkisellä ostaa minun Urren ja käytiin oheinen keskustelu:
- Kyllä kaikella on hinta, sano vaan hinta
- En minä ole tätä myymässä!
- Sano nyt hinta!
- No... 50 000 mk
- Ootsä hullu?
- En minä hullu ole, itsehän kyselit!
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Nikuzai
1750
1750

Viesti Kirjoittaja Nikuzai »

Säätäjä kirjoitti:
orudis kirjoitti:osa myyjistä ei vissiin haluakkaan oikeesti eroon niistä kai niihin kiintyy
Moi. Itse olen enempikin kyr...ntynyt niihin myyjiin jotka ei osaa tai halua hinnoitella myymäänsä tavaraa vaan arvuuttelee ja pyytää ostajaa kertomaan "Mitä maksat?".. ja sitte kun erehdyt sanomaan itse miettimäsi hinnan niin myyjä nauraa ja sanoo "Onhan se hyvä avaus..." niinkö mä nyt prk...ele olisin jossain huutokaupassa ostamassa :angry-cussingblack:

Joten hatun nosto ihmiselle joka uskaltaa sanoa haluamansa hinnan. Siitä ostaja saa taitojensa mukaan yrittää hieroa hintaa sopivaksi tai poistua tyhjin käsin kotiin. Itse olen pyrkinyt myymään tarpeettomat tavarat sillä hinnalla jolla ne menee kaupaksi jos ne minulle on todellakin jäänyt tarpeettomiksi.

Eikä mitään ole jäänyt myydyksi :lol:
t.Timo

Itteäkin VI***TAA myyjät jotka pärstäkertoimella myy, ja myös ne jotka ei oman tavaran hintaa tiedä, jos tarjoaa liian vähän saa vihat päälle ja jos liikaa niin yleensä myyjä hätääntyy ja joko ei myy tai sitten haluaa lisää hintaa :angry-cussingblack:

Niin ja vielä ne jotka jotain tulee kaupittelemaan ja kyselee paljon maksaisit, jostain mistä itsellä ei mitään tietoa minkä hintainen asia/tavara voisi olla
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
MT-11
800
800

Viesti Kirjoittaja MT-11 »

Tavarat joillei oo hintaa on aina liika kalliita.
KKK
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo
Vastaa Viestiin