miten on tuon rengaslinja kanssa tuota olen laitta massa leveää kumia koohn ja olis tärkeä tietää että miten tarka tuonetu/takarenkaan keskilinjan kanssa pitäis olla mikä on toleranssi +/- mitä
autakee miestä hädäss....
rengas linja ??
-
laiska`s custom
- 50

- MR. HORSEPOWER
- 25

niin vielä jos alle 10mm keskilinja poikeama niin ei huolta ???
ymmärsinkö oikein ??
ja oletekos te tehneet itse pinna vanteet noihin vaikos ostanut jonkin valmiin kehän
noh jokatapauksessa jos voisitte kertoa tai laitaa kuvia noista vanteista miten olette toteutaneet niin olisin syvästi kiitollinen
ja jos niin vaikka mule mailiin elis "jaakko_tiitinen@jippii.fi"
noista vanne ratkaisuísta
kiitän joh etukäteen :D
ymmärsinkö oikein ??
ja oletekos te tehneet itse pinna vanteet noihin vaikos ostanut jonkin valmiin kehän
noh jokatapauksessa jos voisitte kertoa tai laitaa kuvia noista vanteista miten olette toteutaneet niin olisin syvästi kiitollinen
ja jos niin vaikka mule mailiin elis "jaakko_tiitinen@jippii.fi"
noista vanne ratkaisuísta
kiitän joh etukäteen :D
Joissain uudemmissa pyörissäkin keskilinja heittää jonkin verran tarkoituksella, vakauttavinaan jotenkin kaarreajoa. Taitaa runko geometria tehdä enemmän & painopisteet. Kohtuus kaikessa tietenkin. Näkkyy tossa kaverin jäykkäperse ex-pannussakin vippaavan linja ihan sopivasti, saattaa tosin tukevoittaa ajoa kun on 225 teräsvyö :twisted: . Näitten rassien kohalla olen hiljaa...
-
laiska`s custom
- 50