Roikkalehti 1/2010
Re: Roikkalehti 1/2010
Mitäs läksit nii, kikkelis kokkelis
.
Re: Roikkalehti 1/2010
T Karonen.J Aalto ja R Matikainen ilimottakaa osoite..muut löyty Enirosta....
Re: Roikkalehti 1/2010
Jäsenanomus vetämään, ja mopo hakuun. Kesällä sitten Pyhäjoelle!Nikuzai kirjoitti:Myönnän en ole vielä, mutta kyllä se siitä eteen päin koko ajan etenee.
takinkääntäjä
Re: Roikkalehti 1/2010
Nikutsai kävi jo syksyllä Sänkisauhutapahtumasa ja tietää reitin. Voitti seuraavat kuvitteelliset palakinnot; pisin matka peräkärryn kans, tapahtuman itäisin osallistuja, lavamopoluokan ykkönen, käsikikstartti luokan ehoton valtias.
En ihimettelis vaikka tulis uuestaanki.
En ihimettelis vaikka tulis uuestaanki.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Re: Roikkalehti 1/2010
Laitahan rooppovi paperille nuo ja se unohtunut kauimpaa tulleen kaksitahti luokan voitto kanssa 
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Re: Roikkalehti 1/2010
Kakstahtiluokan voitto mahto mennä MT11:lle ja Pannoonialle. Tuomaristo otti huomioon valintaa tehtäesä, että Pannoonian moottori oli ollu käyntikuntonen jo sillon ku lähti tapahtumaan.
Lohutuspalakinnoksi saat yhistelmän yhtenäisestä värityksestä johtuen sävysävyynmitalin. sisältäen punasen Korollan (myy se laturi jollekki) punasen peräkärryn ja punasen kolomirattaisen.
Lohutuspalakinnoksi saat yhistelmän yhtenäisestä värityksestä johtuen sävysävyynmitalin. sisältäen punasen Korollan (myy se laturi jollekki) punasen peräkärryn ja punasen kolomirattaisen.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.



