moottoriteknologiaa
-
K:n onnellinen omistaja
- 25

- Viesti:
moottoriteknologiaa
Laitoin youtubeen videon joka saattaa kiinnostaa itäpyöräharrastajia. Pääosassa kaverin rakentama moottori.
http://www.youtube.com/watch?v=hBfhgjn4En8
http://www.youtube.com/watch?v=hBfhgjn4En8
Re: moottoriteknologiaa
Teoria kun on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun ne yhdistää niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
"Turbiini"
"Turbiini"
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Onko pienokaisesta mittoja?
Ei voi olla kuin kade moisesta osaamisesta
kopase tosta: 0440928192
Kyllä hiljaiseksi vetää tuon tason taito. Nostan hattua!
Ehdotan kaveriasi Talent kisaan, tommoset osaajat siellä pitäisi olla eikä kaikenmaailman imitaattorit ja laulajat.
sno-bro
Ehdotan kaveriasi Talent kisaan, tommoset osaajat siellä pitäisi olla eikä kaikenmaailman imitaattorit ja laulajat.
sno-bro
K-750, MB-750, K-750M, K-175, K-125, K-1B
Miten paljon on itse tehtyä? Eli onko oikeasti itse tehty vai vaan kasattu sovitetuilla osilla?
Käsitykseni mun mielestä on, että jos on itse tehty kaikkia osia on muokattu yli 30% tai osista on itse tehty 50% tai enemmän.
Muuten on itse rakennettu jos osia on sovitettu useammasta lähteestä, Männät tuosta sylinterit siitä kannet jostain jne,jne.
Käsitykseni mun mielestä on, että jos on itse tehty kaikkia osia on muokattu yli 30% tai osista on itse tehty 50% tai enemmän.
Muuten on itse rakennettu jos osia on sovitettu useammasta lähteestä, Männät tuosta sylinterit siitä kannet jostain jne,jne.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
- soraneuvos
- 500

Niinpä niin ja sitä rataa...
Yhtään en haukkunut! olen kateellinen kun jotkut osaa rakentaa itse kaikkea kivaa ja mielenkiintoista.
Sillä kyselin, että saisi selville onko kuinka paljon itse tehtyä? Kun monet puhuu, että rakensin talon itse. (todellisuus on, että talopaketin on kasannut, se on itse rakentamista jos metritavarasta talon rakentaa.)
Se unohtui kysyä, että onko se vain V-twin;eissä tuo harrikkamainen käyntiääni?
Sillä kyselin, että saisi selville onko kuinka paljon itse tehtyä? Kun monet puhuu, että rakensin talon itse. (todellisuus on, että talopaketin on kasannut, se on itse rakentamista jos metritavarasta talon rakentaa.)
Se unohtui kysyä, että onko se vain V-twin;eissä tuo harrikkamainen käyntiääni?
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.