Kipinä hukassa???
Kipinä hukassa???
Ostin juuri Kiovan ylpeyden Dnepr 750M:n vm.68 ja siitä on kipinä hukassa... Ensimmäinen kymysys kuuluu että tarviiko kyseinen peli akkua käynnistykseen ja sen lisäksi virranjakajan kansi on tsekattu kuten tulpanjohdot ja itse tulpat elikkä toinen kysymys kuuluu että miten asiassa kannattaa edetä eli mit pitäis mitata?
- separaattori
- 2000

Re: Kipinä hukassa???
Tarvii akun! Ja puolakin pitäisi olla ehjä jotta kipuna tulis. Kokeile nyt ensimmäisenä akulla (jossa on virtaa)
Rust in piece
ok. huomenna meen akku kauppaan ja ostan samalla 6 voltin laturin ja kysyisin vielä mitä arvoja puolasta pitäisi tulla...
Onnea kipinän metsästykseen.
Tuossa lisätietoa käjellinen ja jakajalla oleva syttyboksi. Lataa PDF:
Eipä tarvii akkua mutta vähän kovemman pyörityksen kun akun kanssa.
12V vaihtovirtalaturilla tarvii akun.
- separaattori
- 2000

motomania kirjoitti:Ostin juuri Kiovan ylpeyden Dnepr 750M:n vm.68 ja siitä on kipinä hukassa... Ensimmäinen kymysys kuuluu että tarviiko kyseinen peli akkua käynnistykseen ja sen lisäksi virranjakajan kansi on tsekattu kuten tulpanjohdot ja itse tulpat elikkä toinen kysymys kuuluu että miten asiassa kannattaa edetä eli mit pitäis mitata?
jos siihen päädyt hommamaan puolaa niin mulla olis tossa hyllyssä käytettynä yks 6v normipuola, yks 6v venäläinen tuplapuola ja yks krominen HD 6v tuplapuola.
HD puola maksaa 5 kybää ja ne kaks käytettyä 2 kybää.
Rust in piece
onko kellään tietoa kumpi virtalukko malli kuuluu vakiona mun pyörään kun edellinen omistaja on saanut sähköt totaalisen sekaisin ja sen takia ei tuu kipinää... lampun umpion sisällä kärähti kun laitoin uuden akun kiinni sellainen pieni kytkin jonka tarkoitusta en vielä tiedä vaikkakin epäilen että kyseessä voisi olla jälkeenpäin asennettu vilkkukytkin ja sinne on lisätty uusia johtoja ja mukaan tuli sellainen tavallisen näköinen virtalukko ja umpiossa oli kiinni sellainen erikoinen jossa on suojaluukku... täytyy varmaan tilata uusi johtosarja sekä kaikkea muuta kivaa east highwaylta ja purkaa koko sekasotku pois että pääsen laittamaan johdot kuvan mukaan oikeisiin paikkoihin... tuntuis alustavien tutkimusten pohjalta että plussa puolella joku kokoajan oikosulkee piirin ja ottaa maihin niinkuin myös miinus puoli jonka kuuluukin tehdä niin...
Dnepr 750M:n vm.68 virtalukko on lyhdyn päällä. Avain alas = sytkävirta päällä ja kääntämällä valot. Lisäksi lyhdyn sisällä on pitkien vaihtokytkin vaijerin päässä.
Liianpitkät virtalukon kiinnitysruuvit osuu joskus virtalukkoon niin että syntyy oikari.
vieä olis sellainen kymysys että kuuluuko mun pyörään vilkut?
Ei kuulu alunperin eikä ole Suomessa pakollisia mutta saa asentaa jopa museoajoneuvoon.