Ural Roikka-lehti 1-2005

Vastaa Viestiin
karvanaama
100
100
Viesti:

Ural Roikka-lehti 1-2005

Viesti Kirjoittaja karvanaama »

Ilmestymisaika on viikko 10,
materiaali toimitukseen viikolla 6 ( 12.02.2005 mennessä ).

Toivomme runsaasti materiaalia: juttuja, mainoksia, osto- ja myynti-ilmoituksia, vinkkejä, piirroksia, pilakuvia, ym, ym ja pari vitsiäkin saattais lehden sivuille mahtua. Niin, ja valokuvia tarvittais kans. Niitä kuvia ja juttuja voi pistää näin sähköpostilla tai maapostilla osoitteeseen:

lehti@uralroikka.fi
tai
Ural Roikka toimitus
Ari Syynimaa
Myllytie 7
62310 VOLTTI

Kuva

Niin ja hyvää talven jatkoa kaikille.
En mäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret.
Vieras

Roikka lehti

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Heissan..
Tänään ilmesty uusi Urre lehti, ja lukasin et lehti tulevaisuuressa ilmestyisi kaksi kertaa vuodessa...vain sen takia et ei tuu juttuja toimitukseen, mikä on suuri vahinko lukijoille ja lehden tekijöille.
Osaisiko kukaan vastata et miksi ei tuu juttuja, onko liian suuri kynnys kirjotella juttuja jotka julkaistaan roikka lehressä.
Te jotka paljon (tai jonkin verrankin) ajatte/reissaatte idänihmeillä, kertokaa nyt ihmeessä lehden välityksellä meitille/kin et kuinkas reissu meni, vaikka nimimerkillä...kirjoitihan se päätalokin 40sivua kun hän palasi töistä kotiin, muutaman kilometrin polkupyörällä.
Niin et miksi en minä kirjoita, no kun urre on talviteloilla vieläkin.
Älkää olko turhan vaatimattomia juttujenne kansa, kaikki varmaan otetaan vastaan toimituksessa.
-Hilijaa se härkä kyntää, mutta kyllä se selevän jäljen jättää.
Artisti

Viesti Kirjoittaja Artisti »

Niimpä "vieras" kirjottakaa muut, mä voi
makaa ja lukee paksua aviisia, reilu meininki.
Kertoisit vaikka perkeleelisestä muijastas, mikä
ei anna sun ajella, ku valvotuissa olosuhteissa.
Tai ihan mistä vaan voit itte kirjotella, itte kukin.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tiedoksi "artistille" et nyt vallankaan en voi juttuja kirjotella, jos aihe on mainitsemasi. Minulla kun on vain vaimo, ilman korkonimeä.
Ja anteeksi jos tuli loukatuksi ja lopettelen kirjoitukset tähän
Vastaa Viestiin